PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Who's that dark cat?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Abby

Abby


Poes
Naam : Lyan || Posts : 34
RPG berichten : 3

Karakter profiel
Leeftijd: 4 years
Elite: -
Partner: Who wants my heart?

Who's that dark cat? Empty
BerichtOnderwerp: Who's that dark cat?   Who's that dark cat? Emptyzo maa 18, 2012 4:38 am

Een zwarte poes liep door een donker bos, ze viel niet echt op. Abby keek met haar donkere ogen naar een paar overvliegende kraaien. Een van de kraaien vloog uit het groepje en vloog recht op haar af. Abby ontblootte haar nagels en sprong naar de kraai toe, haar klauwen boorde zich in het lichaam van de kraai. De kraai viel met een klap op de grond. Abby belandde ook op de grond en keek naar een gestalte die even verderop stond. Het was een kater, net zo zwart als dat zij was. Ze wilde dieper het bos in lopen maar de kater had haar al gezien. Abby ging zitten en begon haar poot te likken. Al snel kwam de zwarte kater dichterbij tot hij voor haar stond. Ze hield op met likken en keek hem aan. "Hallo." Zei ze kil. Toch verscheen er een glimlach op haar gezicht. De kater had precies dezelfde vachtkleur als zij. "Ik heet Abby. En jij?" Haar stem klonk prachtig, dat zeiden veel katers uit haar oude stad ook. Ze was er weg gegaan omdat ze gek werd van de auto's die vaak voorbij reden. Ze wist nog niet of ze er spijt van zou hebben, maar tot nu toe was er nog niks gebeurd waardoor ze terug wilde. Abby keek nog steeds naar de kater. Hoe zou hij heten? En zou hij ook iets aan haar vinden? Abby schudde die gedachte van haar af, meestal dacht ze nooit aan dit soort vragen. Ze wist niet precies wat het was, maar ze voelde iets vreemds. Ze probeerde het te negeren en dat lukte ook best goed.

[Ashes]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashes

Ashes


Kater
Naam : Nathalie || Posts : 41
RPG berichten : 6

Karakter profiel
Leeftijd: 4 Years
Elite: I'll follow Taiyo
Partner: Love is something that is for other cats, not for me.

Who's that dark cat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's that dark cat?   Who's that dark cat? Emptyma maa 19, 2012 5:32 am



Ashes kwam niet snel in het dichte woud. Hij wist dat hier dicht bij een andere clan leefde. En hij zocht liever geen ruzie door dicht bij hun territorium rond te hangen. Dat voelde verkeerd, en zo was Ashes niet. Zijn blauwe ogen bekeken zijn omgeving. Een beweging in de bosjes trok zijn aandacht. Hij snoof de lucht op en rook de geur van een poes. Ashes was neutraal, maar hij had zo zijn gemene kanten. Maar die liet hij enkel zien wanneer hij dat nodig vond. Toen klonk er een kille stem en keek hij op. Een zwarte poes met gele ogen trok zijn aandacht. Hij fronste, die poes had niet zo'n kille toon tegen hem aan moeten slaan. Toen hij de glimlach van de poes zag schudde hij zijn kop. Ze zei liefelijk haar naam en vroeg naar zijn naam. 'Eerst begroet je me kil, daarna vraag je lief naar mijn naam, denk je nu echt dat ik mijn naam bloot ga stellen?' Vroeg hij neutraal. Hij ging zitten en zette zijn wollige zwarte staart langs zijn zij, het puntje van zijn staart tikte op de grond, en zijn ogen bleven emotieloos op de zwarte poes gericht met de naam Abby.


Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Poes
Naam : Lyan || Posts : 34
RPG berichten : 3

Karakter profiel
Leeftijd: 4 years
Elite: -
Partner: Who wants my heart?

Who's that dark cat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's that dark cat?   Who's that dark cat? Emptyma maa 19, 2012 6:50 am

'Eerst begroet je me kil, daarna vraag je lief naar mijn naam, denk je nu echt dat ik mijn naam bloot ga stellen?' vroeg de kater. Abby dacht na. Hij had wel gelijk. "Sorry, zo bedoelde ik het niet." Zei ze. Het rare gevoel dat ze net voelde kwam gelijk weer terug. "Ik had een raar gevoel, ik bedoelde het niet tegen jou." Zei ze. Een gevoel van teleurstelling rees op in haar buik. Wat was dit? Een bos van gevoelens? Abby wilde niks hebben van gevoelens. 'Die maken je kapot.' Zei ze altijd, maar nu waren het juist haar gevoelens. Rare kriebels. Al was ze allang blij dat deze kater ook neutraal was, maar er was nog iets anders. Iets wat haar iets gaf, iets, maar wat? Ze ging even zitten. Ze werd duizelig van die gevoelens. "Sorry, maar ik voel me een beetje duizelig." Abby zuchtte diep. Wat was dit? Ze kneep even haar ogen dicht en kreunde. "S-sorry." Zei ze weer. Wat moest hij wel niet denken van haar? Abby schrok, was ze nou echt...? "Ik heb rare gevoelens, maar ik weet niet of ik er met jpu over zou moeten praten. Al wil ik het wel graag kwijt." Haar ogen stonden geschokt. Als hij dit zou horen zou hij niet blij zijn, of misschien zelfs boos...

Sorry, ik kon niet zo veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Who's that dark cat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who's that dark cat?   Who's that dark cat? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who's that dark cat?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wandering through the dark forest [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Ruigte :: Dichte woud-
Ga naar: