Lol, nice :3. Ik mag het maar 1x doen dus xD. Hard D; Moet nederlands erg goed gaan maken >.> En ik heb nog tijd om te posten met Taiyo ! Dus wacht maar af, de post-bom gaat eraan komen >3
Aiden Bendeleider
Naam : Julia || Posts : 1023 RPG berichten : 95
Karakter profiel Leeftijd: 3,5 years Elite: I don't like rules~ Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing
Ja, ik ben wel blij dat ik hem vaker mag herkansen. Het zijn echt rottoetsen Ethologie en reproductie enzo in het engels met die lastige biologische begrippen, dat is echt niet grappig meer...
Veel succes in ieder geval met leren Linn!
En met posten .
Lirindo
Naam : Maurice || Posts : 48 RPG berichten : 10
Karakter profiel Leeftijd: 1 jaar Elite: The Darkness pack[Ikzelf] Partner: You can't find my heart
Goeie morgen Ik zie dat jullie allemaal druk bezig zijn met school dat doet mij denken aan wij die bezig zijn voor de eind musical
Aiden Bendeleider
Karakter profiel Leeftijd: 3,5 years Elite: I don't like rules~ Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing
Goeie morgen Ik zie dat jullie allemaal druk bezig zijn met school dat doet mij denken aan wij die bezig zijn voor de eind musical
Goeiemorguh! OOH, de musical! Dat is het leukste van heel de basisschool ;d Okee, op kamp na dan.. Heb je een grote rol?
Aiden Bendeleider
Ik weet nog niet welke rol ik precies krijg. Ik weet wel al waar de musical over gaat en we hebben al wat muziek ervan geluisterd. We hebben ook al geoefend met acteren maar ik mag helaas niet zeggen waar de musical over gaat. Dus ik zal mijn zus op het einde van het jaar verassen
Taiyo Rechterhand
Naam : Linn || Posts : 428 RPG berichten : 43
Karakter profiel Leeftijd: 2,5 year. Elite: The Avarice [Captain] Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia
Arme, arme, arme Etain hj word helemaak voor gelogen 8o
Aiden Bendeleider
Ik weet nog niet welke rol ik precies krijg. Ik weet wel al waar de musical over gaat en we hebben al wat muziek ervan geluisterd. We hebben ook al geoefend met acteren maar ik mag helaas niet zeggen waar de musical over gaat. Dus ik zal mijn zus op het einde van het jaar verassen
Muwhaha xd Arme Teddy :') Wel spannend dat je nog niet weet welke rol je krijg ^^
Taiyo Rechterhand
Naam : Linn || Posts : 428 RPG berichten : 43
Karakter profiel Leeftijd: 2,5 year. Elite: The Avarice [Captain] Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia
Arme, arme, arme Etain hj word helemaak voor gelogen 8o
Arme Etain ja, wie zou hij moeten geloven? xD
Dikke dilemma voor 't arme zieltje.
Aiden Bendeleider
@Julia: haha arme jij xD. @Nathalie: Ja i know XD. EN ik ga zo op Ashes posten .
Aiden Bendeleider
Aah lol, oké nu moet in wel de postsheet die je mij hebt gegeven gebruiken xD
Aiden Bendeleider