Karakter profiel Leeftijd: 2.7 years Elite: Let's fight for the Masters of Time [Me] Partner: Someday I will walk away and say: 'You fucking disappoint me'
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:32 am
Fame schreef:
Ik heb vandaag mijn tekening afgegeven waar ik zooooo fier op was en kreeg een 7,5 ook al had ik op ten minste een 8 gehoopt:
Spoiler:
Fuck hell ö Daar een 7.8 voor? Ik vind het een 10 waard O_O
Odion
Naam : Whatever. You're just jealous. || Posts : 637 RPG berichten : 58
Karakter profiel Leeftijd: 4,5 years Elite: Mauaji, we're taking 'em down! [Chief] Partner: I'm simply the best
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:35 am
Pacha schreef:
That's me, Mario 8D Mwuhaha.. die moest gewoon even.
En niet origineel met mijn naam? Ík had Oreo bedacht. Toevállig heeft iemand heel mijn favorite doggie gestolen *grom* Why? Tell me why? D'=
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:35 am
Ulquiorra schreef:
Fame schreef:
Ik heb vandaag mijn tekening afgegeven waar ik zooooo fier op was en kreeg een 7,5 ook al had ik op ten minste een 8 gehoopt:
Spoiler:
Ik had er echt veel tijd in gestoken maar blijkbaar was het niet goed genoeg voor mevrouw! Hebben jullie het al gehoord van dat busongeval? Ik heb echt medelijden met de families van de slachtioffers, En zeker voor de kinderen die nog leven, die hebben alles gezien...
Taiyo Rechterhand
Naam : Linn || Posts : 428 RPG berichten : 43
Karakter profiel Leeftijd: 2,5 year. Elite: The Avarice [Captain] Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:37 am
Fame schreef:
Ulquiorra schreef:
Fame schreef:
Spoiler:
Ik had er echt veel tijd in gestoken maar blijkbaar was het niet goed genoeg voor mevrouw! Hebben jullie het al gehoord van dat busongeval? Ik heb echt medelijden met de families van de slachtioffers, En zeker voor de kinderen die nog leven, die hebben alles gezien...
Omg O.O Dat kan ik begrijpen *zucht* Krijg je een 7,3 voor een heel uitgebreid EN ORIGINEEL stilleven >.> We moesten zo'n stilleven maken, heb je iets origineels wat anderen niet hebben, is dat ook niet goed genoeg >.<
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:39 am
Taiyo schreef:
Fame schreef:
Ulquiorra schreef:
Fame schreef:
Spoiler:
Omg O.O Dat kan ik begrijpen *zucht* Krijg je een 7,3 voor een heel uitgebreid EN ORIGINEEL stilleven >.> We moesten zo'n stilleven maken, heb je iets origineels wat anderen niet hebben, is dat ook niet goed genoeg >.<
Dat ken ik... Dit is namelijk een tekening van een Ragdoll, hetzelfde katje dat ik zou willen maar niet krijg van mijn ouders... grrr
Taiyo Rechterhand
Karakter profiel Leeftijd: 2,5 year. Elite: The Avarice [Captain] Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:40 am
Ragdoll <333 Ik heb 2 ragdolls hier in huis lopen, echt prachtige beesten D:
Sunset
Naam : Julya || Posts : 78 RPG berichten : 13
Karakter profiel Leeftijd: 1.5 jaar Elite: Partner: Who can love me?
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:41 am
Haha, ach ja. Man ik wil een kat aanmaken, iemand een leuk ras?
Taiyo Rechterhand
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:42 am
Euh...Miss zo'n grote kat-achtige. Zo'n kat..eeuh hoe heette die ook alweer D: *krabt op achterhoofd* Of ... nah D: Even nadenken XD
Sunset
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:42 am
Jaa, duidelijk... Haha. En een naam. Ik wil wel in jou clan Taiyo!
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:45 am
Oei, wat is er Quinty? EDIT: ik ga me eens gaan douchen, tot morgen!
Laatst aangepast door Fame op wo maa 14, 2012 7:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
Ulquiorra
Naam : PEN || Posts : 492 RPG berichten : 14
Karakter profiel Leeftijd: 2.7 years Elite: Let's fight for the Masters of Time [Me] Partner: Someday I will walk away and say: 'You fucking disappoint me'
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:45 am
Ik wil een hond aanmaken, maar ben bang dat ik Ulli dan ga verwaarlozen.. What should I do?
||Eef; Dat ongeval.. Heb het gehoord D; Hoe erg? Serieus, hoe verzinnen ze dat?
||Quinty; Wat is d'r dan?
Sam
Naam : Q || Posts : 223 RPG berichten : 5
Karakter profiel Leeftijd: 10 Moons Elite: Ritoru Pack is mine now Partner: x
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:46 am
Door een gesprek met G'lies [Kennen de meeste hier vast niet :}] heb ik net heel seizoen 1 van Doctor Who gedownload ;-;
*Facefloor*
Taiyo Rechterhand
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:48 am
Mijn lieve seal tortie point Zoiia:
Mijn lieve seal lynx point Ziva:
Cute are'nt they? ;3
Sunset
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:49 am
Hee hoe weet jij mijn naam? Ik kan niet registreren! Of wel registreren, maar 10minutemail doet het niet! Is er iemand die ff het acc voor me kan aanmaken? Ze gaat Daisy heten
Sam
Naam : Q || Posts : 223 RPG berichten : 5
Karakter profiel Leeftijd: 10 Moons Elite: Ritoru Pack is mine now Partner: x
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:51 am
@Sunset; Try ikbenspamvrij.nl Die werkt beter ^^.
Taiyo Rechterhand
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:51 am
Dat staat in je naam gebeuren x3. DUuuh XD EN 10minutemail doet het nergens meer op.
Ulquiorra
Naam : PEN || Posts : 492 RPG berichten : 14
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:52 am
||Julya; Non, 10 minutemail doet het helemaal niet meer.
||Linn; Daaaaaw, ik wil ze hebben <'3 Give them to me O-o
Mort
Naam : Anouk || Posts : 49 RPG berichten : 1
Karakter profiel Leeftijd: 6 months Elite: The Darkness Pack Partner:
Onderwerp: Re: ~Het praat topic~ wo maa 14, 2012 7:53 am
Taiyo schreef:
Dat staat in je naam gebeuren x3. DUuuh XD EN 10minutemail doet het nergens meer op.
Guerilla Mail, it works 8D And again verander ik mijn fursona weer :') Owh gawsh, wat ben ik toch voorspelbaar ^^. Even een oud OC'tje ophalen.