PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anita {Tutu}

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Winner

Winner


Reu
|| Posts : 11
RPG berichten : 0

Karakter profiel
Leeftijd: 11 months (01-10-'14)
Elite:
Partner: In love, the one who runs away is the winner.

Anita {Tutu} Empty
BerichtOnderwerp: Anita {Tutu}   Anita {Tutu} Emptyma sep 21, 2015 7:24 am

Hey,

Het zal best kunnen dat enkele mensen mijn naam eerder gehoord hebben. Ik ben Anita. Juist. Niet die ene, maar die andere. Die ene die een hele tijd op Wolf Story heeft gezeten onder de namen Zaria en Witney. Degene die op PokéRPG zat en een flinke tijd administrator was op Pokémon Journey, maar nu enkel nog functioneert als groepsleider "Allison Lneier". Die ja. Ook wel bekend als Tutu.

Wel, momenteel ben ik 19 jaartjes oud en doe ik geen opleiding. Na recente familie- en thuissituaties werd dit me wat te veel en besloot ik een tussenjaar te nemen. Ook besloten wij in April 2 puppy's (2!!) te adopteren, waar ik voor zorg. Maar, daar ga ik later in deze post verder op in. Ik ben wonende in Rotterdam en werkende in een dierenwinkeltje, waar ik eigenlijk alles doe. De baas zit dan wat op zijn kont en loopt me in de weg. Verder vind ik het best leuk, hoor.

Mensen die mij van langer terug kennen en mijn profielfoto zien, zullen niet meteen weten dat dit een hond van mij is. Want 'je had er toch al vier'? Juist ja. Ik had er vier, maar helaas scheen mijn grote liefde, mijn Mastino Napoletano, een hersentumor of andere afwijking in haar hersenen te hebben. Dit resulteerde in een zogenoemde 'rage', waarin zij mijn andere hond heeft doodgebeten en zelf ingeslapen moest worden omdat zij een gevaar was voor zichzelf en omgeving. Wel hebben wij nog altijd onze bijna 9 jaar oude Thai Ridgeback teef (Julie) en onze tien jaar oude mopsteef (Mona).

Hondenmensen zijn we altijd geweest en wetende dat we niets konden veranderen aan de situatie, keken we drie maanden later eens op internet. En oh, wat raakten we verliefd. Op het internet stond namelijk Winner. Winner was destijds vijf maanden oud. Een volbloed Thaise Ridgeback, hélemaal in Thailand!! We besloten de fokker te mailen en kregen meteen meer foto's. En daar begon het. We besloten het te doen: we gingen een hond kopen in Thailand!
Echter groeide Winner uit als één van de tophonden die het ras ooit gekend heeft. Nou, wat doe je daarmee? Juist, ja. Je wil dat dit nageslacht krijgt. Dus, zagen we Navinee. En zo kwamen we aan twee nieuwe Thai Ridgebacks. We zijn ze helemaal in Thailand op wezen zoeken voor twee weken en hebben ze nu een maand thuis in Rotterdam. We zijn helemaal verliefd, krijgen dagelijks berichten en we worden continu lastig gevallen. "Wat is dat voor hond?" "Wanneer komt jullie eerste nest?"

Momenteel volgen we een standaard gehoorzaamheidscursus met het tweetal, maar we zijn zeker van plan door te gaan in sporten! Welke sport dit precies wordt weten we nog niet. Ik neig heel erg naar Agility en Flyball, dus wie weet.

Ik denk dat dit het wel was! c:

Kusjes, Anita.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

Anita {Tutu} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anita {Tutu}   Anita {Tutu} Emptyma sep 21, 2015 7:44 am

Tutu :3 !
Super leuk dat Winner echt een hond van jou is.
Welkom :love
Terug naar boven Ga naar beneden
Selim
Eliteleader
Selim


Kater
Naam : Endria || Posts : 335
RPG berichten : 16

Karakter profiel
Leeftijd: 2 Years
Elite: The Cats Elite
Partner: I travel a lonely road

Anita {Tutu} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anita {Tutu}   Anita {Tutu} Emptyma sep 21, 2015 7:51 am

Hi Tutu!

Leuk je weer eens tegen te komen^^ Gaaf dat Winner je eigen hond is. Nooit tekort aan plaatjes van je karakter. Maar nog veel plezier hier op La!

Groetjes Endria
Terug naar boven Ga naar beneden
Winner

Winner


Reu
|| Posts : 11
RPG berichten : 0

Karakter profiel
Leeftijd: 11 months (01-10-'14)
Elite:
Partner: In love, the one who runs away is the winner.

Anita {Tutu} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anita {Tutu}   Anita {Tutu} Emptyma sep 21, 2015 9:56 am

Haha, ja! Ik ben ook suuuuper trots dat 'ie dat is, hoor. Navi en hij hebben hun eigen facebookpagina en mensen stappen uit de auto om naar hem te kijken. Het is gewoon heel vreemd. We hadden zondag ook een Russische vrouw die speciaal op visite kwam voor hem, haha.

En, thankyou! En inderdaad, Endria. Da's lang geleden. Wolf Story meets, right? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anita {Tutu} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anita {Tutu}   Anita {Tutu} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anita {Tutu}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Wachtkamer :: Praatzaal :: Voorstellen-
Ga naar: