PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 My reflection

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Selim
Eliteleader
Selim


Kater
Naam : Endria || Posts : 335
RPG berichten : 16

Karakter profiel
Leeftijd: 2 Years
Elite: The Cats Elite
Partner: I travel a lonely road

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: My reflection   My reflection Emptyvr sep 18, 2015 7:15 am

Met een soepele sprong landde de gevlekte kater op de rand van de fontein. Het water kletterde vredig, en Selim genoot even van het rust momentje. Dit was een goede en mooie plek om te wonen, maar het enige nadeel was dat er zoveel van hen waren. Je kon geen vijf minuten door het landhuis lopen zonder over een drukke puppy of een spelende kitten te struikelen, en als een kat die hield van zijn rust was Selim daar niet bepaald een fan van. Maar toch was hij de tijd buiten de muren van het landgoed niet vergeten, en wist dat hij het nergens beter zou krijgen dan hier. Beheerst nam de kater een paar slokjes water, en bestudeerde toen nog even het wateroppervlak. Ondanks de kringen in het water was zijn gevlekte kop duidelijk te zien, en onwillekeurig moest hij glimlachen. Hoe hij was gegroeid sinds hij hier was aangekomen.

Eerste post voor Aiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Emptyvr sep 18, 2015 7:25 am

Met een zeer geïnteresseerde blik keek hij het meisje aan die in de keuken bezig was, tenminste hij deed alsof hij heel geintereseerd was. Dan was hij er heel goed in om zijn mooie kastanjebruine ogen te gebruiken om haar smekend aan te kijken. Het meisje probeerde hem te negeren en door te gaan met het snijden van de worstjes, maar hij wist dat ze op een gegeven moment toe zou geven. Ze waren gehecht aan hem, omdat hij al zo ongeveer zijn hele leven in het opvangcentrum rondliep en daar maakte hij handig gebruik van. Het meisje zuchtte en reikte hem een stukje worst aan, waar hij voldaan op begon te kauwen. Zijn guitige grijns verscheen om zijn bek en hij likte zijn lippen af, daarna stond hij op en verliet de keuken. De blik in zijn ogen gleed even over de gangen waar soms een hond of kat doorheen liep, maar ook regelmatig mensen die op moesten letten niet over ze heen te struikelen. Het was altijd zo’n heerlijke chaos in het kasteel. Hij schudde even zijn vacht uit en trippelde toen naar buiten. Opnieuw scande hij zijn omgeving, maar dit keer was het de binnenplaats. Zijn blik bleef hangen bij een kat die uit de fontein aan het drinken was. Even ging zijn kop schuin terwijl hij zich probeerde te herinneren wie het was. Selim, ja het was Selim. Helemaal in zijn nopjes met zichzelf dat hij erop gekomen was liep hij naar de kater toe. “Hallotjes.” Zei hij vrolijk terwijl hij naast de kat ging zitten en in het water staarde. “Schrik jij wel eens van je spiegelbeeld?” Het plagerige grijnsje om zijn lippen verried dat hij een grapje probeerde te maken.  



Terug naar boven Ga naar beneden
Selim
Eliteleader
Selim


Kater
Naam : Endria || Posts : 335
RPG berichten : 16

Karakter profiel
Leeftijd: 2 Years
Elite: The Cats Elite
Partner: I travel a lonely road

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Emptyvr sep 18, 2015 7:39 am

Zijn scherpe zintuigen pikten ver van tevoren al de naderende hond op, maar Selim staarde nog strak naar het water. Hij herkende de geur wel. De hond was Aiden. Hij liep hier al langer rond dan Selim, en de kater had hem wel eens van een afstandje bestudeerd. Zoals de meeste honden was hij luidruchtig en vrolijk, en dat irriteerde de kater meer dan hij in woorden kon uitdrukken. Hij haatte het lawaai en de drukte die de soort zich eigen had gemaakt, en dan kwam de afgunst er nog bij die hij met de paplepel ingegoten had gekregen. Toch wilde hij de soort nog wel eens een tweede kans geven ook al wist Selim wel dat hij een hond nooit een vriend kon noemen. “Hallotjes.” Zei de akita inu waarna hij naast de kater ging zitten. "Goedendag Aiden." Zei de kater terwijl zijn blik het water niet verliet. Ergens gaf het hem een soort van voldoening om de hond te laten weten dat hij zonder te kijken al wist wie hij was, en dat zelfs zonder elkaar echt gesproken te hebben. “Schrik jij wel eens van je spiegelbeeld?” Vroeg Aiden met een grijnsje, en licht geïrriteerd schudde Selim zijn kop. "Nee." Zei hij koel. "Over het algemeen is mijn ras slimmer dan dat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Emptyvr sep 18, 2015 7:58 am

Toen de kater hem begroette werd de grijns nog breder, maar dat kon hij ook. “Hallo Selim.” Sprak hij. Nou was hij echt blij dat hij op de naam van de kat was gekomen. Hij zag het hele scenario al weer voor zich en hij had geen zin om uitgelachen te worden. Zijn grijns verdween van zijn gelaat en maakte plaats voor een sip gezichtje toen Selim hem koeltjes antwoord gaf. “Nou sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.” Hij snoof even. “Jammer dat sommigen niet dezelfde humor hebben, maar hé dat geeft niet hoor.” Eigenlijk vond hij dat het wel gaf, maar dat zei hij niet hardop. Hij probeerde het te verbloemen, maar het was duidelijk aan hem te zien dat hij teleurgesteld was. “Ook niet als je zo kijkt?” Hij trok een gekke bek en bekeek zichzelf in het water. Toen grinnikte hij zachtjes en keek de kater aan. “Mijn excuses als ik je irriteer.” Hij wiebelde wat gepikeerd met zijn oren en klopte met zijn staart op de tegels. “Hoe staat het ermee Selim, in het leven?” Vervolgde hij toen maar. De kat wilde waarschijnlijk toch niet meedoen met zijn gekke bekken, tenminste hij reageerde zo koeltjes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Selim
Eliteleader
Selim


Kater
Naam : Endria || Posts : 335
RPG berichten : 16

Karakter profiel
Leeftijd: 2 Years
Elite: The Cats Elite
Partner: I travel a lonely road

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Emptyvr sep 18, 2015 8:21 am

“Nou sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.” Zei de reu met een sip gezicht, en bijna onzichtbaar schudde de kater weer met zijn kop. “Jammer dat sommigen niet dezelfde humor hebben, maar hé dat geeft niet hoor.” Voor het eerst wendde de kater zijn blik af van het water, en keek Aiden aan. "Klonk ik boos dan?" Vroeg hij op zijn natuurlijke koele toon. Oké, hij had alles behalve vriendelijk geklonken, maar de kater was zeker niet boos. Een van zijn vele theorieën over honden was dat ze nooit echt opgroeiden, en voor Aiden was dat zeker waar. “Ook niet als je zo kijkt?” Vroeg de hond, en Selim schudde weer met zijn kop. "Nee." Antwoordde hij een tikkeltje vriendelijker. "En als je niet oppast blijft je gezicht zo staan." De kater grinnikte zachtjes en keek licht geamuseerd voor zich uit. “Mijn excuses als ik je irriteer.” Ging de hond verder, en Selim keek hem weer aan. "Excuses aanvaard." Antwoordde hij rustig. Het was onder de langere bewoners ondertussen wel bekend dat hij meer een katten-kat was, maar toch was het hier onmogelijk om de honden te negeren. Ze woonden hier nou eenmaal samen dus moesten ze het maar met elkaar doen. “Hoe staat het ermee Selim, in het leven?” Vroeg Aiden verder. Jeezz, deze reu hield echt nooit op met praten. "Rustig." Antwoordde de kater toch eerlijk. "Je weet wel, nu de masters of time er niet meer zijn." Ja, de masters waren zijn familie geweest, en ze hadden hem grootgebracht toen hij alleen stond in de wereld, maar hij kon het zich ook wel voorstellen dat de anderen het niet erg vonden dat ze er niet meer waren. Het was immers een nogal duister clubje geweest, en als Selim eerlijk was dan had hij het ook nooit lang bij hen volgehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Emptyvr sep 18, 2015 8:32 am

Hij begon fanatiek te knikken toen Selim vroeg of hij boos had geklonken. “Ja, wel een beetje ja.” Zei hij ter verduidelijking.  Had hij dat zelf niet doorgehad? Hmmm… misschien had hij een andere definitie van boos dan dat hij dat had. Er trok een frons in zijn voorhoofd na de volgende woorden van de kat. “Ik denk toch dat ik mijn gezicht liever kan blijven bewegen. Straks schrik ik iedereen nog af.” Grijnsde hij toen.  “Zeker bij de verzorgers zou dat vervelend worden. Ik hou van vlees.” Vervolgde hij plots heel serieus, waar een ander juist niet serieus zou zijn geweest. Toen grijnsde hij weer en tikte met zijn staart op de tegels. Hij knikte Selim even toe toen hij zei dat hij zijn excuses aanvaarde. “Fijn.” Het leek bijna of hij daar echt blij mee was en misschien was hij dat ook wel. Hij hield niet van ruzie, eigenlijk had hij daar een gruwelijke hekel aan. Toen de kat hem corrigeerde keek hij hem even verbaasd aan. Oké misschien praatte hij inderdaad wel veel. Toch ging hij er verder niet op in, hij vond het eigenlijk wel meevallen. Hij knikte langzaam toen Selim over de oude groepen begon. Die groepen waren allemaal uit elkaar gevallen, maar er waren nieuwe voor terug gekomen. Hij merkte het in de gangen dat steeds meer katten begonnen te smoezen over clubjes die naar elkaar toe begonnen te trekken. Hij was benieuwt wat daar uit voort zou komen. “Ach ja.” Zei hij plots weer kalm en leek hij een stuk volwassener. “Niet alles gaat zoals het gaat en niet alles lijkt zoals het lijkt.” Hij schonk de kat een knipoog en staarde vervolgens in het water.



Terug naar boven Ga naar beneden
Selim
Eliteleader
Selim


Kater
Naam : Endria || Posts : 335
RPG berichten : 16

Karakter profiel
Leeftijd: 2 Years
Elite: The Cats Elite
Partner: I travel a lonely road

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Emptyza sep 19, 2015 7:10 am

De reu begon fanatiek te knikken, en Selim haalde een beetje nonchalant zijn wenkbrauwen op. Zijn stem had misschien een beetje ijzig geklonken, maar hij was niet boos toch. Hooguit geïrriteerd. “Ja, wel een beetje ja.” Zei Aiden, en de kater haalde zijn schouders op. "Dat was niet de bedoeling." Zei hij als zijn versie van een verontschuldiging. Nee, Selim was niet het soort kat die het zou toegeven als hij iets fout had gedaan dus echte gemeende excuses kwamen niet vaak over zijn lippen. “Ik denk toch dat ik mijn gezicht liever kan blijven bewegen. Straks schrik ik iedereen nog af.” Zei Aiden en voordat de reu verder kon gaan onderbrak Selim hem ever. 'Dat doe je nu ook al." Zei hij met een geamuseerd lachje. “Zeker bij de verzorgers zou dat vervelend worden. Ik hou van vlees.” Ging de hond verder, maar Selim schudde alleen maar zijn kop. Bedelen, dat was echt een hondending. Als hij vers vlees wilde dan ving hij dat wel zelf, maar het was natuurlijk niet zo dat iedereen daar de vaardigheden en training voor had, vooral honden niet. “Ach ja.” Zei Aiden, waarschijnlijk in een poging wijs te klinken. “Niet alles gaat zoals het gaat en niet alles lijkt zoals het lijkt.” De kater keek hem even onbegrijpend aan voordat hij zijn blik weer op het wateroppervlak richtte. "Maar als het goed is krijg ik het binnenkort weer wat drukker." Zei hij met een mysterieus grijnsje. "We moeten tenslotte wel zorgen dat de macht bij de oudere garde blijft, toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Emptyzo sep 20, 2015 7:22 pm

Toen Selim zei dat dat niet zijn bedoeling was geweest haalde hij even zijn schouders op. “Het geeft niet.” Wuifde hij zijn verontschuldiging weg. Hij was niet snel onder de indruk of hij trok zich er niets van aan, dus hij vond het niet zo erg dat de kat zo had gereageerd. Hij was nou eenmaal ook best aanwezig, dus soms begreep hij het ook wel dat iemand hem irritant vond. Erg vond hij het in ieder geval niet. Hij schoot in de lach na de volgende opmerking van Selim. “Nou dankje hè dat is een hele geruststelling.” Grinnikte hij met een brede geamuseerde grijns om zijn bek. “Gelukkig kunnen de verzorgers mij meestal wel waarderen.” Opnieuw begon hij met zijn staart op de tegels te kloppen, dat was een tik van hem. Hij kon niet goed stil zitten, dus hij bewoog eigenlijk altijd wel iets. Zijn blik gleed weer naar de kater toen die een beetje geheimzinnig begon te doen. Hij trok nieuwsgierig met zijn oren. “Drukker zeg je hè? Wat had je precies in je kop.” Hij was helemaal niet nieuwsgierig. Nou ja dat hield hij zichzelf altijd voor, maar eigenlijk was hij veel te nieuwsgierig. “Ik bemoei mij nooit zo met dat machtspelletje, maar misschien heb je wel gelijk.” Mompelde hij er achteraan. Hij probeerde altijd zo veel mogelijk uit beeld te blijven. Hij wilde met iedereen kunnen praten zonder eerst te moeten denken wie waar bij hoorde. Nee, dat was niets voor hem.




Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





My reflection Empty
BerichtOnderwerp: Re: My reflection   My reflection Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My reflection
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Binnenhof :: Fontein-
Ga naar: