PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 New places

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sky

Sky


Reu
|| Posts : 1
RPG berichten : 1

Karakter profiel
Leeftijd: 10
Elite:
Partner: X

New places Empty
BerichtOnderwerp: New places   New places Emptyvr feb 28, 2014 12:14 pm

Wat doe ik hier? Dacht de oude Husky Sky. Hij was 10 jaar, best oud tenminste zo voelt hij zich wel.
Hij keek om zich heen. Wat doe ik hier? Herhaalde hij de zin in zijn hoofd. Ik hoor thuis in de sneeuw!
Bij mijn roedel. Het klinkt misschien wat raar een hondenroedel, maar Sky had er een met Husky's op Alaska.
Hij was de Alpha en zorgde goed voor zijn roedel, veel mensen dachten dat ze wolven waren.
Maar Sky en zijn roedel waren gewoon honden en toch waren mensen bang voor hun.
Zuchtend ging hij in het gras liggen. Zou dat groene spul lekker zijn? Hij proefde een hapje gras.
Sky spuugde het snel weer uit. Bah wat smerig! Sky praatte niet zoveel hij dacht vooral, maar zijn ogen spraken voor een groot deel al genoeg.
Hij had mooie helder blauwe ogen en een zwart met witte vacht en ook nog een heel klein beetje bruin.
Hij was een mooie leider van de roedel. Maar nu hij hier beland is bestaat er geen roedel meer voor hem.
Sky keek rond opzoek naar een andere Husky. Dat was het enige ras dat hij kende.
In de verte zag hij iets geks lopen, het was geen Husky, maar had wel een beetje zo'n vorm.
Sky sloop voorzichtig richting het beest en bestudeerde het beest goed.
Hij ging in het hoge gras liggen en tuurde naar het beest. Misschien was het een andere soort Husky.
Hij stond weer op en sloop nog wat dichterbij. Nu stond hij recht achter het beest.
Sky dacht dat het een andere Husky soort was. Ik wist niet dat die bestonden dacht hij na.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New places
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Oase :: Grazige velden-
Ga naar: