PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'Hello, are there somone?'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kiki

Kiki


Teef
|| Posts : 16
RPG berichten : 6

Karakter profiel
Leeftijd: 9 maanden
Elite: Where can I live?
Partner: a lonely dog looking for a friend

'Hello, are there somone?' Empty
BerichtOnderwerp: 'Hello, are there somone?'   'Hello, are there somone?' Emptyma mei 28, 2012 10:59 pm

Kiki keek naar de grote ingang, de deur was helemaal versleten. Ze keek om zich heen, geen beest te bekennen. Ze keek weer naar het gebouw. Vroeger zou het er vast prachtig uit hebben gezien, net als zei. Ze keek naar de deur en vond een gat. Ze perste zich erdoorheen, met een plop schoot ze eruit. 'Hallo? Is daar iemand?!' Riep ze met een trillerige stem. Ze keek om zich heen, het zag er best bewoond uit hier. Maar hier leefden geen huismensen. Overal lagen uitwerpselen verspreid, hoe de dieren hier eten kregen kon ze zich niet bedenken. Maar dat deed er niet toe, dit kon best haar nieuwe thuis worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Teef
Naam : Melissa || Posts : 28
RPG berichten : 13

Karakter profiel
Leeftijd: 1 Year
Elite: TSP[Oreo]
Partner: I am to yong

'Hello, are there somone?' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Hello, are there somone?'   'Hello, are there somone?' Emptydi mei 29, 2012 3:10 am

Penny keek uit het raam, er zat een teef buiten. Ze wou kennelijk naar binnen. Ze had een gat gevonden en kroop erdoor heen. Met een plop schoot ze eruit. Penny sprong op en rende er naar toe. De teef had haar nog niet gezien. 'Hallo? Is daar iemand?!' Riep ze met een trillerige stem. Ze keek om zich heen. Penny liep nar haar toe en zij op een geruststellende toon.'Hoi, ik ben Penny, wees maar niet bang, je bent in het opvang centerum.' Ze keek haar vriendelijk aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Teef
|| Posts : 16
RPG berichten : 6

Karakter profiel
Leeftijd: 9 maanden
Elite: Where can I live?
Partner: a lonely dog looking for a friend

'Hello, are there somone?' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Hello, are there somone?'   'Hello, are there somone?' Emptydi mei 29, 2012 3:22 am

Ze hoorde pootstappen op haar af komen, geschrokken draaide ze zich om. Een teef liep naar haar toe. Ze had iets vriendelijks en rustigs, maar toch keek ze haar nog gespannen aan. Ze had wel geleerd dat niet iedereen was zolas hij leek. 'Hoi, ik ben Penny, wees maar niet bang, je bent in het opvang centerum.' Zei de teef op geruststellende toon. Ze keek haar vriendelijk aan. Kiki voelde zich al wat meer op haar gemak. 'Wat is een opvangcentrum?' Vroeg ze voorzichtig. 'En kan ik er wonen?' Vervolgde ze. Ze hoopte maar dat ze er kon wonen. Niet alle nachten waren zo heet als in de zomer, en ze had honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Teef
Naam : Melissa || Posts : 28
RPG berichten : 13

Karakter profiel
Leeftijd: 1 Year
Elite: TSP[Oreo]
Partner: I am to yong

'Hello, are there somone?' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Hello, are there somone?'   'Hello, are there somone?' Emptydo mei 31, 2012 1:12 am

Penny wou haar niet bang maken dus deed ze zo lief mogelijk. De teef keek haar gespannen aan, maar nadat Penny had gezecht dat ze vriendelijk was, voelde de pup zich duidelijk meer op haar gemak. 'Wat is een opvangcentrum?' Vroeg de teef voorzichtig. 'En kan ik er wonen?' Vervolgde ze.'Deze plek is voor zwervers en ja, je kan hier gerust blijven.' Penny wachte geduldig op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Teef
|| Posts : 16
RPG berichten : 6

Karakter profiel
Leeftijd: 9 maanden
Elite: Where can I live?
Partner: a lonely dog looking for a friend

'Hello, are there somone?' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Hello, are there somone?'   'Hello, are there somone?' Emptydo mei 31, 2012 3:30 am

'Deze plek is voor zwervers en ja, je kan hier gerust blijven.' antwoorde Penny. Zwervers... Kiki moest even nadenken wat dat okalweer zijn. ' Dat zijn toch honden die geen huis hebben?' Vroeg ze duidelijk meer op haar gemak. "Ik wil hier best wel wonen! Wil je me dadelijk rondleiden?' Blafte ze antousiast, ze wou niet ontevreden lijken. Ze dacht aan haar oude huis, een piepje ontsnapte haar.Kop op dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'Hello, are there somone?' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Hello, are there somone?'   'Hello, are there somone?' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Hello, are there somone?'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het opvangcentrum :: Ingang-
Ga naar: