PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Everyday I love you more and more and moreeee

Ga naar beneden 
+7
Ulquiorra
Sam
Felix
Yinn
Sterre
Selim
Odion
11 plaatsers
AuteurBericht
Odion

Odion


Kater
Naam : Whatever. You're just jealous. || Posts : 637
RPG berichten : 58

Karakter profiel
Leeftijd: 4,5 years
Elite: Mauaji, we're taking 'em down! [Chief]
Partner: I'm simply the best

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyvr maa 23, 2012 11:05 pm

Nee. Waarschuwing van vooraf: Ik doe dit puur omdat ik wil dat jullie weten waarom ik hier weg ga, ik vind het wel zo netjes om zo afscheid te nemen ;]


"OOC: Afscheid nemen in Odions postsheet, like a boss :3"

Heei iedereen die zin heeft om naar mijn depressieve gezeur te luisteren! ;]

Als eerste wil ik zeggen:
Ik hou van jullie, van jullie allemaal <3

Ten tweede:
Ik stop. Wauw, klinkt heel dramatisch >_<” Ik stop met een goede reden, in mijn ogen dan. En aangezien ik weet dat mensen niet graag enorme lappen tekst lezen, som ik ze even op in een lijstje x)

1. School lijdt enorm onder mijn RPGverslaving. Die hele computer trekt mijn aandacht weg van het leren, en ik heb al geen motivatie of discipline als het gaat om ‘moet-werk’, maar dat wordt hierdoor dus alleen nog maar sterker. Ik zit nu in 4 VWO, en zoals mensen wel weten die op hetzelfde niveau zitten, is dat een damnhard jaar, zeker als de overgangsnormen zijn veranderen omdat de fucking 6 VWO klassen het 2 jaar geleden voor ons hebben verpest. Danku.
2. Thuis zit het niet zo lekker. Ik heb geen ruzie o.i.d., maar het gaat om mijn opa die een agressieve vorm van slokdarmkanker heeft. Hij is ervoor in behandeling, maar wilt dit eigenlijk niet (heerlijk, zulke koppige oudjes :’)), want hij wil niet zielig worden gevonden. We maken ons onwijs veel zorgen om hem, en dwingen hem zo’n beetje toch in behandeling te gaan en zich te laten opereren enzo, maar uiteindelijk is het zijn keuze. Ik ben dus ook elke avond bang dat ik word opgebeld door iemand die me verteld dat mijn opa is overleden. Ik heb een erg sterke band met beide opa en oma’s, dus tja, dat hakt er aardig hard in.
3. Een van mijn zeer goede vriendinnen heeft zelfmoord gepleegd. Ja, lees dat nog maar een keertje. Het ging met haar fysiek niet lekker, ze had veel problemen thuis en had op jonge leeftijd al last van manische depressie. Ze had een hekel aan haar stiefvader, de twee konden het echt niet met elkaar vinden, dus is zij twee jaar geleden verhuisd naar haar echte vader in de hoop het hier beter te krijgen. In die tijd heb ik haar amper nog gesproken, maar de keren dat ik haar heb gezien, zat ze er verschrikkelijk doorheen, hoe erg het masker voor haar gezicht het ook probeerde te verbergen. Ik kan me nog goed herinneren hoe vaak mijn vriendinnen en ik onszelf tot in het uiterste hebben gedreven om haar te helpen, wat ze ook onwijs waardeerde, maar ergens in haar hoofd klopte haar leven gewoon niet. Het is jammer, het is verschrikkelijk zelfs, en ik voel me enorm schuldig dat ik niet harder mijn best heb gedaan voor haar.
4. Een andere hele goede vriendin van mij heeft waarschijnlijk leukemie en heeft waarschijnlijk ook niet heel lang te leven meer. Ik probeer er zo vaak mogelijk voor haar te zijn, wat ook veel energie en tijd van me vergt (wat ik er overigens graag voor over heb :]). Hierdoor kan ik niet eens dénken aan om überhaupt nog te gaan posten of om mijn computer aan te zetten, omdat ik me na school, ziekenhuisbezoeken, familiebezoeken en afspraken dat ik met mijn vriendinnen bij elkaar kom om alles rustig te kunnen bespreken gewoon letterlijk mijn bed in kruip om vervolgens 4 uurtjes slaap per nacht te pakken, zodat ik er de volgende dag ‘weer voor gas’ tegenaan kan. Nou ja, ik ben dus ook onwijs bang dat ik na mijn vriendin van nummer 3, ook deze zal verliezen, én dus mijn opa. Yay.

Shit, het werd dus toch iets langer als ik had gehoopt x)

Mwep. Ik zit te janken nu, maar ik hoop dat jullie er een beetje begrip voor hebben waarom ik stop. Het zal er zeker in zitten dat ik heimwee krijg en terug kom, alleen op dit moment zie ik het niet meer zo zitten ;]
No worries, ik heb geen zelfmoordneiging ofzo, maar ik ben gewoon enorm down en zit niet zo lekker in mijn vel.
Nu dit alles eruit is, lucht het wel enorm op, eerlijk gezegd. Danku voor het luisteren/lezen/hoe je deze informatie ook hebt zitten vergaren.
De komende dagen zal ik nog wel even online komen om wat dingen te regelen voor de Mauaji, maar dan moet eerst Teddy terugkomen van haar weekendje weg :3

Wieeeeew! Tot ooit ziens, maak je maar geen zorgen (sowieso niet, zorgen maken is stom :l), en keep on living your awesome lifes!
Oh, btw, ik heb MSN, en die is vrij voor iedereen om toe te voegen, maar ik zal niet zo vaak online komen.
m_mzine@live.nl , en waag het niet te lachen om de naam ;p

DOEEI LIEVE POEPCHINEESJES! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Selim
Eliteleader
Selim


Kater
Naam : Endria || Posts : 335
RPG berichten : 16

Karakter profiel
Leeftijd: 2 Years
Elite: The Cats Elite
Partner: I travel a lonely road

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyvr maa 23, 2012 11:22 pm

Jammer Megan maar ik begrijp het wel.
EN IK HOUDT OOK VAN JOU EN NU GA IK DAG EN NACHT OP MSN STALKEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Teef
Naam : Lies || Posts : 268
RPG berichten : 15

Karakter profiel
Leeftijd: 3 years
Elite: Once..
Partner: Someone tries to steal my heart

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyvr maa 23, 2012 11:29 pm

Heel erg veel sterkte Megan <3
Het is jammer dat je stopt, maar ik zou hetzelfde hebben gedaan als ik in jouw situatie zat.
En ik ga net zoals Endria je stalken op MSN zodra ik je heb toegevoegd
Als er iets is, je kunt altijd bij me terecht <'3

Mijn msn is: L.koenders98@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinn

Yinn


Teef
Naam : Eef || Posts : 154
RPG berichten : 12

Karakter profiel
Leeftijd: 6 months
Elite: Ritoru Pack
Partner:

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyvr maa 23, 2012 11:35 pm

Oh Megan, we zullen je hier missen maar ik denk dat iedereen hiervoor begrip heeft als je de tekst leest, nog veel sterkte met alles, als er ooit een meeting komt voor LA kom je dan ook?

Ik denk wel dat we je nog eens zullen tegenkomen hier, maar voor nu veel sterkte en moed toegewenst,
en net als Lies en Endria als je ergens over wilt praten dan mag je me ook altijd mailen op ayiana3@hotmail.com

Xx Evelien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Poes
Naam : Jinte || Posts : 205
RPG berichten : 5

Karakter profiel
Leeftijd: 18 Moons
Elite: ~
Partner: The fangs in my mouth are waiting for.

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyvr maa 23, 2012 11:35 pm

Nooo Megan D:
Why!? Ik snap het wel, maari k zal je er missen :s
Ik ga je zeker toevoegen op Msn, schatje en dan spam ik je onder!
Maar wie neemt nu de Mauaji over?
Veel succes nog in je verdere leven ;3

Mijn Email: jizzle13@live.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Reu
Naam : Q || Posts : 223
RPG berichten : 5

Karakter profiel
Leeftijd: 10 Moons
Elite: Ritoru Pack is mine now
Partner: x

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyvr maa 23, 2012 11:50 pm

Megan, lieverd.
Ik heb eer zeer veel respect voor dat je het hier zo open en bloot durft te vertellen. *Respect*
Je bent een schat van een meid en dit verdien jij, nee dit verdiend niemand, niet.

Als je ooit iemand nodig hebt om mee te praten kan je me altijd bereiken via mail; miauwforever@live.nl

Of mobiel stuur maar een PB

Het ga je goed ^^.

xQuinty I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Ulquiorra

Ulquiorra


Kater
Naam : PEN || Posts : 492
RPG berichten : 14

Karakter profiel
Leeftijd: 2.7 years
Elite: Let's fight for the Masters of Time [Me]
Partner: Someday I will walk away and say: 'You fucking disappoint me'

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyza maa 24, 2012 6:11 am

Megan!
Fuckit, damnit, fuck.
Sorry sweaty, maar ik zit nu ook te janken.
Ik vind het vreselijk wat er met je gebeurd is.
Toen je in het afwezigheids-topic zei dat je in een dipje zat, sms'te ik je vrijwel meteen.
Ik dacht in eerste instantie dat je gewoon een bak slechte cijvers had gehaald.
Aan je sms'je was echter anders af te lezen.
Dat je er niet over kon praten zei al genoeg.

Omg, sweatypie <'3
Sterkte, sterkte, sterkte, sterkte, sterkte!
Als je me nodig hebt, just call me.

Luf ya <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Odion

Odion


Kater
Naam : Whatever. You're just jealous. || Posts : 637
RPG berichten : 58

Karakter profiel
Leeftijd: 4,5 years
Elite: Mauaji, we're taking 'em down! [Chief]
Partner: I'm simply the best

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyza maa 24, 2012 6:54 am

Ahw jongens/meisjes, whatever you like ;], ik vind het echt onwijs lief van jullie, dit! <3
Het voelt fijn om te horen dat jullie me steunen, echt waar :]
Ik ga jullie als de donder toevoegen op MSN, maar verwacht me daar ook niet vaak te vinden ;]

@ Jinte,
Wat er met de Mauaji gaat gebeuren, dat hoor je nog wel. Ik weet het zelf ook nog niet helemaal ;o

Damn, ik wil nu helemaal niet meer weg hier van jullie :'O
Terug naar boven Ga naar beneden
Seiko

Seiko


Teef
Naam : Nathalie || Posts : 63
RPG berichten : 10

Karakter profiel
Leeftijd: 5 Moons
Elite: None
Partner: Love is like a stone, he will throw it away!

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyza maa 24, 2012 9:04 am

Ik snap je, ik snap je helemaal, en vind het ontzetend erg, vooral wat betreft je opa, ik weet nu precies wat je op dat gebied ondergaat, mijn (opa) Granddad heeft borst kanker dat zeldzaam is bij mannen, wilt hij zich wel laten behandelen, maar dan nog.
Ik snap je.
En over je vriendin, ik heb er geen woorden voor, zo verschrikkelijk.
Ik zou je nu zo graag willen huggen.
En over je andere vriendin met die ziekte, also terrible.
En ik snap je voledig.
Succes lieve schat, ik heb je op msn, so if you wanna talk, i'll be here <3

xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyza maa 24, 2012 8:23 pm

Ik begrijp het megan, echt waar. Ik zal je altijd missen, als persoon en als Odion <3. Je weet dat je altijd terug mag komen, we zullen er altijd voor je zijn. En wat erg dat een van je beste vriendinnen zelfmoord heeft gepleegt..
Ik leef echt totaal met je mee <3
En als ik je niet meer spreek; have a good life <3

xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Malice

Malice


Teef
Naam : Emma of Muppet =3 || Posts : 111
RPG berichten : 3

Karakter profiel
Leeftijd: 5 years
Elite:
Partner:

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyza maa 24, 2012 11:12 pm

Hello megan,
niet gedacht dat ik je überhaupt ooit nog 's zou spreken, maar dus wel. Alle eerst wil ik zeggen dat ik het jammer vind dat je weggaat (niet gedacht hé?). Want je post super en je bent gewoon super ^^. Ookal leek het alsof ik je op sommige momenten echt haatte, dat was/is niet zo. Ik vind het echt heel kut voor je van je opa, en je twee vriendinnen. En wens het niemand toe dat je zoiets mee moet maken. (Wow klink bijna als mijn mams).
Ik heb getwijfeld of ik hier zou posten, omdat ik niet wist of je het zou waarderen. Maar het het uiteindelijk toch gedaan...

Nogmaals, je was een van de leukste, hieperste, grappigste, gekste, beste rpg poster, die ik in mijn korte rpg leventje ben tegengekomen. Respect...

(Ik denk dat je onderhand wel weet wie ik ben maar als je het niet meer weet, wat ik niet denk, Me= Emma)
Terug naar boven Ga naar beneden
Odion

Odion


Kater
Naam : Whatever. You're just jealous. || Posts : 637
RPG berichten : 58

Karakter profiel
Leeftijd: 4,5 years
Elite: Mauaji, we're taking 'em down! [Chief]
Partner: I'm simply the best

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyza maa 24, 2012 11:16 pm

Pfoeeh, ik krijg echt een brok in mijn keel van jullie, bastards ;o
Dankjullie zoveel voor het begrip <3
Ik zal het nooit vergeten :]

@ Emma,
Weet je, ik vind het eigenlijk echt heel fijn dat je hier post :] Ik bedoel, ik vind het dapper van je, en heel lief! Ik waardeer het, echt waar ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Emptyzo maa 25, 2012 6:38 am

Ooh lieve Megan, ik schrok me rot toen ik dit las...
Het is echt vreselijk dat alles op zo'n manier moet lopen. Echt heel erg veel sterkte!
En ik hoop dat je weet dat ik er voor je ben, dat LA altijd voor je open staat. Ik ben ook niet zo vaak op msn te vinden, maar ik zal je mijn telefoonnr in een pb sturen, als je dat wel wil natuurlijk.
Ik weet dat er genoeg mensen zullen zijn waar je bij kunt praten, maar het mag ook altijd bij mij. Nogmaals heel veel sterkte met alles <3 !

Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Everyday I love you more and more and moreeee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday I love you more and more and moreeee   Everyday I love you more and more and moreeee Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everyday I love you more and more and moreeee
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Wachtkamer :: Praatzaal :: Kletsen-
Ga naar: