Karakter profiel Leeftijd: 3,5 years Elite: I don't like rules~ Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing
Onderwerp: Idee april vr maa 16, 2012 9:09 pm
Oeh ik krijg opeens een heel leuk idee voor een nieuwe opdracht, dus schrijf ik hem even op anders vergeet ik hem weer XD .
Ik kwam erop toen ik dat concours voor Aiden bedacht . Een opdracht voor de eerste plek van een doener. Een apart gebied openen voor tentoonstellingen en concours, wedstrijden etc. Iedereen mag dan zelf zoiets verzinnen en dan mag iedereen daarin meedoen. Dat gebied wordt dan weer gesloten na april ofzo? En hem dan bij de bende neerzetten ofzo, als ereplekje. Want dan zou ik het zonde vinden dat het allemaal zou verdwijnen.
Zo opgeschreven .
~Julia~
Taiyo Rechterhand
Naam : Linn || Posts : 428 RPG berichten : 43
Karakter profiel Leeftijd: 2,5 year. Elite: The Avarice [Captain] Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia
Onderwerp: Re: Idee april za maa 17, 2012 9:33 pm
Hmm..Ja lijkt me wel een leuk idee :3. Dan kunnen honden en katten dus wedstrijden enzo doen, als ik het goed begrepen heb? XD
Aiden Bendeleider
Naam : Julia || Posts : 1023 RPG berichten : 95
Karakter profiel Leeftijd: 3,5 years Elite: I don't like rules~ Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing
Onderwerp: Re: Idee april za maa 17, 2012 9:34 pm
Ja, dat is wel een beetje het idee. Alleen moet het nog wat uitgewerkt worden .
Taiyo Rechterhand
Naam : Linn || Posts : 428 RPG berichten : 43
Karakter profiel Leeftijd: 2,5 year. Elite: The Avarice [Captain] Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia
Onderwerp: Re: Idee april za maa 17, 2012 9:40 pm
Inderdaad, Maar wie kan dan de mogelijke winnaar worden? Ik bedoel, wat moet hij daarvoor bereiken? x3 Veel wedstrijden winnen, of gewoon aan veel wedstrijden meedoen? Of een hele aparte wedstrijd starten
Aiden Bendeleider
Onderwerp: Re: Idee april za maa 17, 2012 9:43 pm
Ooh ja, daar had ik nog niet over nagedacht :') .
Dat moeten Aiden en Taiyo voor jury spelen denk ik .
Wat vind jij een goed idee, waarom iemand kan winnen? Wedstrijden winnen en wedstrijden openen misschien beiden? Of denk ik nou weer te breed?
Aiden Bendeleider
Onderwerp: Re: Idee april di maa 20, 2012 6:13 am
Vind je het een goed idee als Aiden en Taiyo jury zijn ofzo? Of heb jij daar een ander idee over ?