PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Meow! To the captain! [Taiyo]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dream

Dream


Poes
Naam : lyan || Posts : 93
RPG berichten : 18

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: -
Partner: I am alone. I'm not attractive

Meow! To the captain! [Taiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Meow! To the captain! [Taiyo]   Meow! To the captain! [Taiyo] Emptyma maa 12, 2012 4:39 am

Dream liep door het zachte zand, het was koud zand. Vele paarden hadden er rondgelopen. Dream zette haar kleine pootafdrukjes in de grote hoefafdrukken. Ze liep regelrecht naar een van de oude stallen. Ze liep strak langs de muren en glipte zo naar binnen. Dream sprong op een van de hooibalen die er nog lagen en ging zitten. Ze sloeg haar staart over haar poten en sloot rustig haar ogen. Haar oren schoten omhoog toen ze nog een paar poten door het zand hoorde lopen. Had iemand haar gevolgd? Ze hield haar ogen gesloten maar haar neus en oren alert. Daar zou hij zijn, misschien de toekomstige captain van haar, en haar grote liefde. Ze moest het niet verpesten omdat zij verliefd op hem was, daarom bleef ze rustig. Een kat kwam de stal binnen. Dream liet een prachtige miauw horen, ze opende haar ogen en keek rustig naar de kat die binnen was gekomen. "Fijn dat je bent gekomen, Taiyo."zei ze rustig. Dream was helemaal ontspannen en klaar voor de opdracht die ze moest doen. Dream stond op en sprong van de hooibaal. Ze duwde even zacht haar neus tegen de zijne als begroeting, zo deden katten dat. Dream deed een kleine stap naar achter en ging voor Taiyo zitten, ze sloeg haar staart weer over haar poten. Geduldig wachtte ze af wanneer Taiyo zou antwoorden. Dream keek af en toe naar een spin die in de spinnenwwebben in de hoeken een draad spon. Ze dacht aan hoe ze de neus tegen Taiyo's neus duwde. Sommige katten geloofde dat dan het leven van de kat die de neus tegen de andere neus aanduwde dan haar leven voelde en een beetje zag. Dream hoopte niet dat dat bij Taiyo was gebeurd, wat zou hij dan gezien hebben? Dream schudde de gedachte weg en keek weer naar Taiyo. Veel mensen dachten altijd dat katten iets uit het magische verleden hadden. Maar het verleden was toch normaal? Dream richtte zich weer op haar opdracht. "Wat kan ik doen om in je groep te kunnen komen?" ze liet haar blik op Taiyo's ogen rusten. Gelijk dacht Dream weer aan haar gevoelens voor hem. "Nee, niet aan denken." Dacht ze. Ze drukte de gevoelens ook weer snel weg. Dream moest zich focussen op de opdracht en op de groep.

(Aanmeldings topic voor de groep van Taiyo!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Meow! To the captain! [Taiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meow! To the captain! [Taiyo]   Meow! To the captain! [Taiyo] Emptydi maa 13, 2012 4:56 am

T a i y o
Twilight drops her curtain down, and pins it with a star.


Hij liet een grote gaap zien, terwijl zijn ogen slaperig langs de bomen gleden. Dit gebied was zijn plaats, en dat zal het ook zijn. De loofbossen, ergens diep in het midden. Vrijwel het wildste gebied van de loofbossen. Hij grinnikte en sloot zijn ogen. The Avarice zal een grote clan worden. En hij zal ze leiden, stuk voor stuk, generatie voor generatie. Hij stond op en rekte zich kort uit. Hij rook even in de lucht en rook de geur van Dream. Ze wou in zijn groep komen, hij grinnikte kort en begon rustig te lopen. De stallen, daar moest hij heen. Al snel liet hij het loofbos achter hem, en liep hij een van de stallen binnen. Daar zat dream, op een hooibaal. "Fijn dat je bent gekomen, Taiyo." Sprak de poes uit. Hij knikte kort en zag hoe ze haar neus tegen de zijne aanduwde, als begroeting. "Wat kan ik doen om in je groep te kunnen komen?" Was haar vraag. Zijn blik gleed over het gebied heen. Een gevecht of jacht was te simpel. Dat kon iedereen wel. Hij keek naar de verschillende hooibalen hier, waarna hij naar Dream keek en een van zijn mondhoeken omhoog ging. "In deze stal liggen vele hooibalen, op elkaar enzo. Een grote plek voor een goede test." Sprak hij grinnikend uit. "Kijken of je behendigd bent." Sprak hij kort uit. Waarna hij snel op een hooibaal sprong. "Probeer me te pakken, zie het als..iemand uit ons gebied verjagen, of te pakken nemen om de indringer een lesje te leren." Grinnikte hij uit, waarna hij behendigd over de hooibalen omhoog sprong. Hij wist hoe hij katten moest ontwijken, en dit zou dus niet simpel worden voor dream.

Laten we hier een paar posts over doen, voordat dream Taiyo eindelijk te pakken heeft ;-)

Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Poes
Naam : lyan || Posts : 93
RPG berichten : 18

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: -
Partner: I am alone. I'm not attractive

Meow! To the captain! [Taiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meow! To the captain! [Taiyo]   Meow! To the captain! [Taiyo] Emptydi maa 13, 2012 5:53 am

(Is goed!)

"In deze stal liggen vele hooibalen, op elkaar enzo. Een grote plek voor een goede test." "Kijken of je behendigd bent." Taiyo sprong op een van de vele hooibalen. Probeer me te pakken, zie het als..iemand uit ons gebied verjagen, of te pakken nemen om de indringer een lesje te leren." Taiyo sprong behendig over nog een paar hooibalen. Dream zette zichzelf in haar rol en deed net of Taiyo een indringer was. Dream sprong snel en lenig achter hem aan, maar steeds als ze op hem wilde springen sprong hij weg. Het was niet zo dat ze niet kon vechten of niet snel genoeg was, maar het was moeilijk om achter Taiyo aan te gaan, ze was immers verliefd op hem. Dream sprong even van de hooibalen en sprong voor Taiyo er weer op. "Nu ga je eraan." sprak ze kort en snel uit, maar toch waarschuwend. "Laat je hier niet meer zien!" bij die woorden sprong ze op Taiyo af en probeerde hem goed vast te grijpen. Ze schaamde zich een beetje, dit was niet pebaald een goede indruk op liefde. Maar toch probeerde ze Taiyo goed in haar greep te houden. Het ging lastig omdat Taiyo ook slank en lenig was. In haar groene ogen was ook kleine een glimp van plezier te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Meow! To the captain! [Taiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meow! To the captain! [Taiyo]   Meow! To the captain! [Taiyo] Emptywo maa 14, 2012 7:14 am

T a i y o
Twilight drops her curtain down, and pins it with a star.


Soepel sprong hij over de hooibalen heen. Dream zou hem te pakken moeten krijgen met techniek, snelheid, en concentratie. Hij was geen kat die je snel moe kon krijgen. Nee, hij was meer een kat die veel meer energie had dan de meeste katten. "Nu ga je eraan." Sprak de poes uit. "Never." Zei hij terug, zijn stem was licht bot, zoals een indringer zou doen. "Laat je hier niet meer zien!" Waarna hij de schim achter zich naar hem toe zag springen en hem vastgreep. Hij grijnsde en draaide zich in een flits om en duwde de witte poes met zijn vier poten van zich af. Hij grinnikte kort en sprong verder over de hooibalen, maar dit keer sneller. Hij maakte soms enkele scherpe bochten, om de poes licht moe te maken. Daarna sprong hij door een spleet tussen de hooibalen in, en kroop daardoorheen, naar het uiteinde van de hooibalen. Daar rende hij verder en sprong hij op de volgende hooibalen. "Kom me halen dan!" Sprak hij uitdagend uit. Als Dream dit alles kon doen, dan was ze goed genoeg voor zijn clan.

-

Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Poes
Naam : lyan || Posts : 93
RPG berichten : 18

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: -
Partner: I am alone. I'm not attractive

Meow! To the captain! [Taiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meow! To the captain! [Taiyo]   Meow! To the captain! [Taiyo] Emptywo maa 14, 2012 7:45 am

Taiyo nam scherpe bochten. "Je weet dat ik lenig en snel ben." zei ze uitdagend. Ze nam de bochten ook net zo scherp. Taiyo sprong van de hooibalen af en wurmde zich door een spleet tussen de hooibalen, Dream maakte zich iets dunner en ging er ook doorheen. Taiyo stond aan de andere kant. Dream nam een scherpe bocht om hem heen en besprong hem snel van achteren. Ze duwde zijn hoofd tegen het stro dat op de grond lag en grijnsde. "Dat had je niet verwacht hè?" Dream hield Taiyo stevig vast. Een glimlach verscheen op haar gezicht. "Toch was je wel snel en scherp." Dream wilde niet meer complimenten geven, daarmee kreeg je zeker geen goede indruk op een kater. Dream begon te snorren. "Ook al ben ik verliefd op je, je kunt me niet aflijden." flapte ze eruit. Nee! Waarom zei ze dat nou!? Dream liet haar greep los en keek met zachte ogen naar Taiyo. "I-Ik vind je leuk." miauwde ze verlegen. Ze hoopte dat ze nog in de groep zou mogen, ondanks dat. Dream ging zitten en keek naar haar poten. Zou Taiyo geschokt zijn of wachtte hij er juist op? Zou hij haar partner willen worden of wilde hij dat niet? Dream dacht na, diep van binnen dacht ze van wel. Taiyo liet het in ieder geval niet merken. Dream zag een muis rennen en sprong erop. Ze doodde hem en gaf hem aan Taiyo. "Heb je honger?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Meow! To the captain! [Taiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meow! To the captain! [Taiyo]   Meow! To the captain! [Taiyo] Emptyvr maa 16, 2012 10:45 pm



"Je weet dat ik lenig en snel ben." Had de poes achter hem nog uitdagend gezegd. Hij grijnsde kort. Hij was ook snel en lenig. Dus het was niet erg makkelijk. Plots besprong ze hem vanachter, en duwde ze zijn hoofd tegen het stro op. "Dat had je niet verwacht hè?" Sprak de poes uit, terwijl ze hem stevig vasthield. "Toch was je wel snel en scherp." Sprak ze uit, Taiyo grijnsde kort en zorgde dat hij zich om kon draaien en zich uit haar greep kon verlossen. "Goed gedaan." Sprak hij uit, waarna hij opstond en de stro-dingetjes uit zijn vacht haalde. "Ook al ben ik verliefd op je, je kunt me niet aflijden." Sprak ze uit. Kort gingen zijn oren omhoog, en een lachje liet hij horen. "I-Ik vind je leuk." Sprak ze uit. Hij knikte kort en keek haar aan. "Ik ken je niet goed genoeg, Dream." Sprak hij zacht uit. Waarna hij haar aankeek. Hij vond haar nu nog niet leuk, maar dat kon later altijd nog gebeuren. Maar nu was het te vroeg. "En jij kent mij niet echt." Sprak hij uit. Waarna hij kort en zacht glimlachte. Hopend dat hij haar niet al te veel kwetste. "Sorry, nee, ik heb geen honger." Antwoorde hij op haar vraag. Zijn ogen gleden kort weg, waarna hij diep in en uit ademde. "Je word toegelaten tot de Avarice. Welkom. Ons gebied ligt bij de loofbossen." Sprak hij uit. "Wanneer je het niet vind, volg gewoon mijn geur." Sprak hij uit, waarna hij zich omdraaide en wegrende. Hij wou niet ongemakkelijk bleven staan, dat zou alleen maar problemen geven.

Topic uit ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meow! To the captain! [Taiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meow! To the captain! [Taiyo]   Meow! To the captain! [Taiyo] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meow! To the captain! [Taiyo]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een miauw naar Taiyo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Ruigte :: Oude stallen-
Ga naar: