PortalIndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Exploring

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Moonstream

Poes
Naam : Rilana || Posts : 28
RPG berichten : 13

Karakter profiel
Leeftijd: 12 manen
Elite: The avarice
Partner: Wie mij ziet zitten mag het vragen?

BerichtOnderwerp: Exploring   za maa 10, 2012 11:51 pm

Vanuit de stenentrap sprong een zilveren poes door het gat dat daar zat. Het was daar lekker warm binnen en ze rekte zich even uit. voor ze weg begon te trippelen. Ze wilde op verkenning gaan om te zien hoe groot het hier wel niet was. Haar pootjes schoten naar voren en weer naar achteren, enz, enz. Haar blik gleed om haar heen en zocht naar nieuwe vrienden waar ze gezellig mee samen kon zijn. Bomen waren er genoeg wanneer er honden waren die haar kwaad wilde doen. Moonstream sprong over een omgevallen boomstam en landen daarna weer op de grond. Het gegrom van een valse hond bereikte haar oor en ze keek een bruine laberador voor haar uit de truiken verschijnen. Moonstream blies boos terug, maar deed verder niks en sprong opzij zodat hij miste. Moonstream landen op de boomstam die naast de omgevalle boomstam stond en klom naar boven voor ze de onderste tak bereikte en ging zitten waarna ze naar beneden keek. De hond gromde nog even en verliet daarna het terrein. Ze glimlachte breed en stond op waarna ze over de tak trippelde en van boom naar boom sprong. Ze hoorde opeens een geritsel en bleef even stil staan. Wie kon dat zijn? Odion misschien, maar het kon ook een andere kat zijn of een vogel of een eenkhoorn?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   di maa 13, 2012 6:02 am

Hij was voor het voerbakje gaan liggen. Zijn kop zat in het blikvoer waardoor zijn hele snoet vies werd. Hij hield van vlees uit blik. Hij keek dan ook wat teleurgesteld in het bakje toen hij doorkreeg dat het leeg was. Hij likte zijn kop af en wreef zijn kop toen langs zijn poot om zeker er van te zijn dat het weer schoon was. Hij was geen ijdeltuit maar hij liep toch ook niet graag met blikvlees op zijn gezicht. Ja, toen Taiyo hem echt vlees had laten proeven was hij er wel anders over gaan denken. Hij lustte warm vlees ook, maar toch bleef hij van dit soort eten houden. Lekker afwisselen, dat was het geheim. Hij stond op en gaapte een keer. Het was weer een prachtige dag buiten. Het eind van de winter naderde, al vroor het soms nog wel een paar dagen achter elkaar. Er zaten steeds meer tussenposes tussen. Hij had wel weer zin in de lente, al zou hij daar nog wel een tijdje op moeten wachten. Al vond hij dit weer ook heerlijk. Een waterig zonnetje aan de lucht, waar soms wat wolken voor schoven. Maar verder droog en niet al te koud. Hij staarde een tijdje uit het raam toen draaide hij zich om en liep de gang op. Onderweg kreeg hij een aai over zijn kop van een van de dierverzorgster en hij grijnsde even naar haar. Daarna liep hij de trap af het plein op. Hij bleef even staan en keek om zich heen. Meteen ontstond er een vrolijke fonkeling in zijn ogen. Het werd steeds drukker, steeds meer katten en honden kwamen in het opvangcentrum. Hij kende ze niet eens allemaal meer, daar zou hij wel wat aan proberen te doen. Alleen het was in ieder geval al heel wat. Het werd drukker, gezellig wat betekende dat hij meer gezelschap kreeg. Niet altijd positief, maar ook daar kon hij wel tegen. Hij zette zijn lichaam weer in beweging en liep de speelplaats op. Ook daar waren een aantal katten en honden aan het spelen, hij liep snel door voordat hij ondersteboven gelopen werd. Hij keek op toen hij iets in een boom hoorde en keek recht in de ogen van een poes. “Goedendag,” zei hij toen. “Mag ik weer een kat uit de boom kijken?” grapte hij. “Mijn naam is Aiden,” vervolgde hij toen. Hij ging zitten waarbij zijn nachtzwarte ogen in die van haar bleven kijken. “Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om op ooghoogte te komen,” er stond een klein grijnsje om zijn lippen terwijl hij dat zei.

------------------------------------------------
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Moonstream

Poes

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   di maa 13, 2012 9:19 pm

Tussen de takken speelde een kitten van 6 manen oud en blies even speels toen ze haar zag. Moonstream grijnsde breed en liep het katertje door spelen. Toen ze iets onder zich hoorde ritselen ging haar groene blik naar beneden en zag een grote gevlekte hond die tegen haar begon te spreken. Niet dat ze ook maar iet van zijn woorden aantrok, want ze kon horen dat hij het niet meende. Moonstream zocht naar een veilige landplaatst en liet zich uit de boom glijden en landen niet veel later op het zachte gras er onder. 'Aangenaam Aiden, Mijn naam is Moonstream.' zei ze en ging op een rotsblok naar de hond zitten zodat ze op ooghoogte van hem was. Ze was zeer zeker geen kleine poes, maar een van de grootste katten die een mens in huis kon hebben. Ze was een Maine coon en haar lichaam was groter dan die van de meeste andere katten. 'Je kunt beter een kat uit de boom kijken dan een hond.' grapte Moonstream en haar ogen fonkelde van plezier. Haar gedrag was zeer zeker normaal tegeover Aiden. Ze kenden nog vrij weinig dieren hier en dan was het juist beter om vriendelijk te blijven dan tegen iedereen zijn haren in te strijken. 'Wat is deze plek toch mooi, ik snap niet dan de andere tweebeners zo vreemd tegen onze soorten doen buiten deze muren.' zei Moonstream terwijl ze haar blik de omgeving door liet gaan en die later weer op Aiden richten in afwachting op hoe hij zou reageren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu

Karakter profiel
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   wo maa 14, 2012 8:03 pm

Hij wachtte geduldig totdat ze uit de boom zou komen. Even gleed de blik in zijn nachtzwarte ogen naar de kitten daarna keek hij de poes weer aan. Ze was net bezig naar beneden te komen en landde vlak bij hem. Hij glimlachte toen ze begon te praten. Hij knikte even naar haar. “Aangenaam Moonstream,” beantwoorde hij haar groet. Hij volgde haar met zijn blik toen ze van hem weg liep en op een rots ging zitten. Ook hij stond op en ging voor het rotsblok weer zitten. “Nou dit is helemaal perfect,” vervolgde hij met een grijnsje om zijn lippen. “Het is fijner om op zijn manier met elkaar te communiceren,” zei hij toen. Hij knikte toen ze verder ging terwijl zijn ogen ondeugend begonnen te fonkelen. “Ja, daar heb je zeker gelijk in.” Hij grinnikte zacht. “Ten eerste vraag ik me dan af hoe die hond daar gekomen is en ik weet bijna zeker dat hij er dan ook niet meer uitkomt,” Hij grinnikte wat harder en schudde langzaam zijn kop. Hij zag het scenario al helemaal voor zich. Nee, dat was niet zo handig. Hij keek weer ernstig toen ze begon over de mensen buiten de muren. “Welke mensen bedoel je precies?” vroeg hij toen. “De boze buurtjes van het opvangcentrum of nog verder weg?” hij keek haar vragend aan. “Want voor die lui moet je ook oppassen. Ze hebben van die stalen voorwerpen en de herder heeft een stok,” ondanks de waarschuwing begonnen zijn ogen opnieuw te glinsteren. “Maar het is natuurlijk altijd leuk om ze voorzichtig uit te dagen,” Er ontstond opnieuw een grijns om zijn lippen. “Maar Moonstream ik heb jou hier nog nooit gezien. Woon je al lang in het opvangcentrum?” ging hij verder. Zijn nachtzwarte ogen keken rustig in de hare, terwijl zijn staart zachtjes op de grond klopte.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Moonstream

Poes

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   do maa 15, 2012 3:42 am

Aiden vond het net zo grappig als zij zelf toen ze het over de hond had die dan mogelijk in de boom zou zitten. Een zachte glimlach verscheen op haar lippen en ze luisterde naar wat de hond verder allemaal zei. Moonstream was niet een kat die standaard al een bloed hekel aan honden had, nee ze zag wel of er een hond wel of niet vriendelijk aangelegd was jegens de katten. Toen Aiden vroeg welke mensen ze bedoelde keek ze hem even vragend aan. Moon had alleen de tweebeners gekent net buiten de muren en was nooit verder weg geweest, maar die vraag zou ze hem nog wel eens stellen als de tijd daar rijp voor was. 'Ik ben nooit de stad uit geweest, dus of er verder dan deze stad mensen wonen die het dieren ongemakkelijk maken om in vrijheid te leven weet ik dus niet.' zei Moonstream en ze zag de blik in de ogen van de hond. Een uitdagende twinkeling wanneer hij het over de mensen had alsof ze niets anders waren dan speeltjes. Ze nam een andere zit houding aan toen Aiden vroeg of ze hier al lang woonde en ze schudden van nee. 'Ik ben hier goed een dag of zes, maar in de tussen tijd heb ik al wat andere dieren leren kennen waaronder jij Aiden.' zei moon op neutrale toon. Ze wist niet dat Aiden een bende leider was en of er meerdere groepen waren waar ze mogelijk zich bij aan zou kunnen sluiten? Dus sprak ze hem op dezelfde manier aan als ze bij andere deed.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   do maa 15, 2012 5:38 am

Hij keek haar aan toen ze zei dat ze nooit de stad uit geweest was. “Nee, ik denk ik ook niet,” zei hij. “Alleen misschien ook wel, alleen dan was ik zo jong dat ik me dat niet meer kan herinneren,” Vervolgde hij met een frons in zijn voorhoofd. Toen haalde hij zijn schouders op. “Dat weet ik niet meer,” bazelde hij nog wat verder. “Maar de boze buurtjes dus. Tjah, ik denk eigenlijk dat je die overal wel hebt. Maar naar de verhalen van anderen te horen zijn er genoeg tweebeners die het leven van honden en katten zuur proberen te maken,” Er flitste even iets van verdriet door zijn ogen. Hij kon het niet begrijpen dat sommige mensen dat deden, dat ze dat überhaupt op hun geweten wilden hebben. Maar er waren er genoeg, veel te veel die daar plezier in leken te hebben. Je had mensen die er bijna een grapje van maakten zoals de herder. Hij ging wel met een stok achter je aan, maar echt kwaad was hij eigenlijk nooit. Hij mepte niet hard met de stok alleen maar om je weg te jagen. Want de herder had ook zelf honden. Moonstream ging verder over de tijd dat ze hier was. “Dat is inderdaad nog niet lang, maar er zijn genoeg dieren om je te begroeten en om te ontmoeten.” Stemde hij met haar in. “Dat vind ik zo heerlijk aan dit opvangcentrum,” vervolgde hij. “De drukte, al is het soms wel vervelend als je wilt slapen,” Hij grijnsde even. “Maar wat vind je van het opvangcentrum Moonstream?” vroeg hij toen. Hij keek haar met een glimlach aan. Zijn staart klopte nog steeds zachtjes op de grond. “Ben je hier al gewend?” vroeg hij verder. “En heb je het een beetje naar je zin?” Hij hield zijn kop ietsje schuin.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Moonstream

Poes

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   vr maa 16, 2012 7:20 am

Aiden had er gelijk in wat de mensen betreft en ze wilde dan ook graag van onderwerp veranderen en dat deed Aiden dan ook gezelleg mee. 'Tot nu toe vind ik het fijn in het opvangcentrum. Het is lekker ruim en we worden niet in hokjes gestopt zoals de dieren buiten deze muren. anw at ik ooit een gehoord had, maar ik zal hier nog lang willen blijven.' zei Moonstream als antwoord op de vragen van Aiden en ze grijnsde breed. Een speelse uitdagende blik verscheen in haar ogen. Het was niet het soort blik dat de meeste katten gaven aan de honden die ze haten, nee Moonstream had meer zin in te spelen en haar vacht trilde even van plezier bij het bedenken hoe ze Aiden te snel af kon zijn en dan een schein gevecht met hem aan te gaan, maar ze hielt zich nog in en wachten op hoe Aiden nog meer zou zeggen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   vr maa 16, 2012 10:16 am

“Ja het is hier prachtig ruim,” stemde hij met haar in. “En we krijgen hier inderdaad alle vrijheid, dat vind ik ook zo mooi aan deze plek,” er ontstond een glimlach om zijn lippen. “Ik denk soms wel eens dat ik het allemaal veel te makkelijk heb,” grapte hij. Hij zag haar houding veranderen, er leek opeens iets ondeugends in haar houding te ontstaan. Hij keek haar bijna vragend aan, wou ze nou spelen? Het leek er bijna wel op. Er ontstond een grijns om zijn lippen. Hij sprong overeind en begon rondjes om haar heen te lopen. Hij keek haar uitdagend aan. Zijn nachtzwarte ogen hielden haar alert in de gaten. Zodat als ze naar hem uit zou vallen hij op tijd opzij kon springen. “Wou je spelen?” Er klonk iets plagerigs in zijn stem terwijl zijn staart kalm heen en weer bewoog. Hij was nieuwsgierig naar wat ze zou gaan doen. Zou ze hem proberen te pakken. Hij zou haar in ieder geval proberen te ontwijken. Zijn ogen begonnen te fonkelen. Hij hield er van om met anderen te stoeien. Hij genoot daar elke keer weer van.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Moonstream

Poes

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   za maa 17, 2012 1:31 am

Aiden herkende haar beweging en begon rondjes om haar heen te rennen. Moonstream hielt hem scherp in de gaten en begon een patroon te zien in ijn ritmise bewegingen. Ze zag ook dat hij haar in de gaten hielt en maakte een scheinbweging en dook eerst naar links, maar sprong meteen daarna naar rechts en tikte Aiden op zijn snuit zonder haar klauwen uit te slaan. Nadat ze landen draaide zij zich pijl snel om en ontweek een van zijn aanvallen, door weg te schieten en later onder zijn buik door. Moon sloeg exspres met haar staart tegen de borst van Aiden om hem te verwarren, maar dat lukte toch niet zo als ze gehoopt had en rolde over de grond heen voor Moonstream zich weer tot de hond kon keren en maakte een hoge rug en blies uitdagend naar Aiden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   za maa 17, 2012 2:20 am

Hij grinnikte toen ze zijn bewegingen volgde. Hij vond het interessant hoe ze haar kans afwachtte. Hij vond het altijd interessant hoe anderen stoeiden, daar kon hij van leren. Hij leerde graag en hij onthield altijd hoe anderen stoeiden. Dan als het er op aan kwam, dan wist hij zich te verweren in heel veel verschillende situaties. Dat was het fijne aan veel gezelschap en veel andere honden en katten die wel van wat stoeien hielden. Hij volgde haar beweging toen ze opeens naar links dook en was daardoor iets te laat met terug springen. Daardoor voelde hij de poot van Moonstream zachtjes tegen zijn neus. Hij schoot in de lach draaide zich naar haar om en probeerde haar omver te duwen. Alleen daarmee was hij net te laat want ze had hem alweer ontweken. Hij keek verrast onder zijn buik toen ze daar opeens onderdoor schoot. Daarna draaide hij zich snel om en trok zich niks van haar staart aan. Hij maakte van de gelegenheid gebruik toen ze over de grond heen rolde. Hij sprong boven op haar en plantte zijn poten net achter haar schouders, zodat ze geen kant meer op kon. “Zo gevangen,” zei hij plagerig. Toen liet hij haar weer los en ging een eindje van haar af zitten. Zijn ogen hielden haar strak in de gaten, benieuwd naar wat ze zou gaan doen. Zijn staart klopte zachtjes op de grond en er lag een grijns om zijn lippen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Moonstream

Poes

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   ma maa 19, 2012 11:00 am

Aiden sprong boven op haar en drukte Moon tegen de grond. Helaas was zijn poot te groot voor haar, maar hij tilde die al snel weer op en ging een eindje van hem af zitten. Moonstream stond op en schudden zich even uit en wankelde express de kant van Aiden op, maar sprong in zijn richting en tikte hem op zijn oor en dook weer weg. Aiden was een slimme hond dat was zeker en liet zich niet snel afleiden. Moonstream sprong op en zo over de rug van Aiden heen, maar draaide zich half en wilde naar de achterkant van zijn hoofd slaan, maar miste net en landen op haar vier poten en blies uitdagend naar de hond. Ze wachten af en sprong opzij zodat ze boven op de rug van Aiden sprong en haar nagels even uitzetten om zich vast te klemmen, maar niet om schade aan te richten. Ze beet zachtjes in zijn vel en sprong daarna weer weg en landen op een bankje die eigenlijk voor tweebeners bedoelt waren. Moonstream draaide zich om en zag Aiden aankomen en mepte zonder klauwen toch hard tegen zijn neus aan en sprong op de bankleuning om hem te ontwijken

Sorry voor de late reactie, maar ik had het druk. Smile
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   ma maa 19, 2012 8:12 pm

Hij zag haar te laat aan komen terwijl hij was gaan zitten. Daardoor was hij te laat om te ontwijken toen ze hem opens op zijn oor tikte. Hij grinnikte en sprong overeind, maar ook dit koste een paar seconden waardoor ze hem tegen zijn neus sloeg. Hij draaide zich naar haar om en haalde naar haar uit, maar net te laat. Ze zat opeens op zijn rug. Daarna sprong ze op een bankje en hij schoot achter haar aan. “Je bent daar niet veilig hoor,” grijnsde hij. Hij kon goed springen en met zo’n bankje had hij geen enkele moeite. Hij sprong erop duwde haar in haar zij zodat ze van het bankje af zou vallen, maar wel zo dat hij haar niet te hard duwde. Hij sprong over de leuning heen en weer met twee poten naast haar lichaam. Nou bleef hij even zo staan. “Ik heb je weer,” zei hij plagerig. Toen liet hij haar los en ging zitten. “Laten we maar stoppen,” vervolgde hij met een glimlach. Op een gegeven moment was het wel weer mooi geweest en hij vond dat dat moment aangebroken was.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Moonstream

Poes

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   di maa 20, 2012 3:24 am

Aiden duwde haar van de bank en planten opnieuw, maar dit keer met twee poten op haar lichaam. De val was niet erg geweest door het zachte gras, maar Aiden had gelijk. Honden zouden het toch vaak van katten winnen als het alleen om kracht ging, maar de snelheid en lenigheid was dan altijd weer in het voordeel van de katten geweest. Moonstream voelde de hond van zich af gaan en schudden zich uit voor ze ging zitten. Haar blik was nog steeds ondeugend en speels, maar ze bleef rustig zitten en likte haar voorpoot om die later weer over haar oor te halen. 'Goed winnen van een hond is altijd al moeilijk geweest.' zei Moonstream en keek even met een schuin koppie naar Aiden. 'Wat doe jij zoal hier in het opvangcentrum?' Vroeg Moon en stopte met zich zelf te wassen. Ze was geen echte ijdeltuit, maar bleef graag wel schoon. Haar blik viel weer op Aiden voor ze hem vragend aankeek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   wo maa 21, 2012 8:34 am

Hij schoot in de lach toen ze zei dat winnen van een hond ook lasting was. “Nou, daar zou je nog raar van staan te kijken,” zei hij toen. “Jullie kunnen ook prima winnen van honden, neem dat van mij aan. Wij kunnen veel dingen die jullie kunnen niet,” Hij knikte haar respectvol toe. Toen begon ze over het opvangcentrum. “Ik hou van gezelschap, dus ik ben veel bij andere honden en katten,” begon hij. “Ik probeer de groepen een beetje in de gaten te houden, dat niks uit de hand loopt. Al kan ik daar weinig aan doen ben ik bang,” ging hij verder. “Ik hou van stoeien en lekkere dingetjes uit de keuken meenemen,” Hij grijnsde. “Verder probeer ik het iedereen naar de zin te maken honden, katten en mensen,” De grijns ging over in een glimlach en hij keek Moonstream weer aan. “En jij?” vroeg hij toen. “Wat vind jij leuk om te doen, waar hou je van?” Er stond nieuwsgierigheid in zijn ogen te lezen terwijl hij dat vroeg.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Moonstream

Poes

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   wo maa 21, 2012 11:09 am

Aiden begon te lachen en Moon keek hem scheef aan toen hij zei dat katten weldegelijk ook van honden konden winnen. Maar Aiden ging meteen over op een heel ander onderwerp. Dus hij was en soort beheerder an het opvangcentrum voor dieren? Ze keek de hond weer normaal aan toen hij vroe wat zij leuk vond. 'Ik houd er van om menen voor de gek te houden, maar dat zal niet zo gemakkelijk meer gaan nu ik hier zit? In de zon liggen slapen op een steen, het gras of in een boom. Het liefste eet ik kip of andere gevogelte, maar rond struinen is ook iets wat ik graag doe.' zei Moonstream en ze sloeg haar staart om haar pootjes heen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   ma maa 26, 2012 8:27 am

Hij knikte toen ze vertelde wat ze leuk vond om te doen. “Klinkt goed, behalve de kip dan misschien.” Zei hij grijnzend. Al wist hij niet helemaal zeker of dat wel zo was. Misschien vond hij kip ook wel lekker, al snapte hij niet hoe je dat deed met al die veren. Hij kreeg er echter ook geen kans toe om het te vragen. Opeens hoorde hij zijn naam uit de ingang van het opvangcentrum komen. Zijn blik schoot even naar de ingang en toen weer naar Moonstream. “Ik moet gaan, zo te horen.” Zei hij toen. “Ik spreek je vast wel weer,” hij glimlachte even. Toen knikte hij haar nogmaals toe. Daarna sprong hij overeind en liep van haar vandaan. Op een rustig drafje liep hij in de richting van de ingang van het opvangcentrum. Een van de dierverzorgsters wou blijkbaar iets met hem gaan doen.

[Topic uit]

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Exploring   

Terug naar boven Go down

Exploring
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Binnenhof :: Speelplaats-