PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I'm scared...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Pala

Pala


Poes
|| Posts : 4
RPG berichten : 2

Karakter profiel
Leeftijd: 4 maanden
Elite: -
Partner: Can you resist me?

I'm scared... Empty
BerichtOnderwerp: I'm scared...   I'm scared... Emptyza maa 10, 2012 5:49 am

Ze lag op een kussen in de slaapzaal. Haar grijs/bruine ogen keken aarzelend naar de opening de gang op. Zou ze het vandaag wel durven? Gister had ze het niet gedurfd de slaapzaal uit te gaan. Gisterochtend was ze hier, precies op die plek waar ze op dat moment ook lag neergelegd door een van de dierverzorgsters. Ze hadden haar wat paté gegeven en hadden haar daarna met rust gelaten. Toch bleef ze doodsbang voor die tweevoeters, die mensen die haar ouders en vriendjes vermoord hadden. Hoe zou je die ooit kunnen vertrouwen? Zij begreep het niet dat er katten waren die ze vertrouwde, die echt bij ze in huis woonden. Dit huis leek haar heel groot, ze was nog niet verder gekomen dan het kussen waarop ze lag, maar toch hadden ze haar door de gangen naar de slaapruimte gebracht. Zo wist ze ook dat het heel groot was, dan durfde ze het misschien wel. Zolang die tweevoeters bij haar uit de buurt bleven. Ze verschoof haar kopje iets en staarde de slaapruimte rond. Het was bijna leeg op het moment van de dag, alle honden en katten waren zowat buiten. Zijzelf had nog geen poot verzet, maar ze begon nou toch wel honger te krijgen. Aan de andere kant van de gang had ze de voerruimte al gezien. Ze wist dat ze alleen die gang maar door hoefde te lopen om er te komen, maar toch vond ze dat eng. Wat als er een mens stond of een hond die haar wou pakken? Ze dacht dat als ze daar maar stil bleef liggen, dat haar niks zou overkomen. Toch stond ze aarzelend op, ze wist dat ze iets moest gaan eten. Anders zou ze op een dag verhongeren en dan zou ze alsnog dood gaan, alleen zou de dood zo erg zijn? Het was gewoon haar instinct om te leven, dat ze bang voor dingen was die haar haar leven zouden kunnen kosten. Ze liep geruisloos de gang op en hield alles scherp in de gaten. Alleen er was niemand, het was helemaal stil op de gang. Snel schoot ze de voerruimte in. Toen bleef ze weer staan een eindje van de bakjes met brokjes af. Ze keek angstig om haar heen totdat ze zichzelf er echt van verzekerd had dat er niemand was. Toen liep ze naar een bakje toe en begon er van te eten, meteen was het zeurende gevoel in haar maag verdwenen. Nou lette ze dus even niet op en ze bevroor dan ook op haar plek toen ze iets hoorde. Een paar seconde tikte weg voordat ze er vandoor schoot en in een hoekje van de kamer ging zitten. Ze dook in elkaar en bleef angstig liggen waar ze lag. “Doe me niks,” piepte ze. “Ik wou alleen maar wat eten,” Haar lijfje trilde terwijl ze haar belager niet durfde aan te kijken, tenminste zij vond dat het een belager was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

I'm scared... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm scared...   I'm scared... Emptyza maa 10, 2012 9:16 am

. schreef:
Cailin

Haar maag rommelde. De hele dag had ze niks kunnen vangen. En daar was ze nogal pissig om. De ving altijd een prooi. Maar dit keer was haar jacht vernageld door een domme hond die had besloten voor haar heen te rennen terwijl ze een vogel had willen vangen. Toch had ze honger. Dus dan maar weer die vieze droge brokken eten. Ze sprong de trap op naar boven en liep door het dool hof van gangen. Hier was altijd wel een bakje vol met eten. Die vieze droge brokken, of dat vieze slakken slijm. Maar ja, zo verschrikkelijk was het ook niet weer. Er zat een vlezig smaakje aan, dus ze kon het eten. Ze liep de voor ruimtes binnen en zag daar een kitten staan eten. Cailin bleef voor een moment staan, en deed daarna weer wat stappen naar voren. Het katje verstijfde, en Cailin bleef staan. Een paar seconden later schoot het katje weg en bleef bang in een hoekje staan. Cailin haalde haar schouders op en liep sierlijk op het poesje af. Daarna ging ze voor haar liggen om op haar lengte te zijn. 'Hallo, kleintje,' zei ze zacht en aardig. Haar staart lag rustig in een rechte lijn op de grond. 'Ik ben Cailin,' ze maakte zich bekend, want dat konden anderen nog wel eens wat meer kalmeren. 'Ik doe je niks, ik ben huis geen stomme hond die meteen op je af springt en super druk doet,' zei ze lachend om de kitten op te vrolijken.

*Is Pala een Noorse bos kat, pers of een andere kat soort? Ze heeft ook wel wat van Main Coon, so what is it?*
Terug naar boven Ga naar beneden
Pala

Pala


Poes
|| Posts : 4
RPG berichten : 2

Karakter profiel
Leeftijd: 4 maanden
Elite: -
Partner: Can you resist me?

I'm scared... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm scared...   I'm scared... Emptyza maa 10, 2012 7:58 pm



Ze bleef trillend zo liggen terwijl ze haar belager dichterbij hoorde komen. Ze kon wel horen dat het lichte poten waren, dus waarschijnlijk een kat. Alleen ook die konden gemeen tegen haar doen, dus wachtte ze af. Ze dacht altijd dat als ze zo lag dat haar niks kon gebeuren, het kwam niet in haar op dat ze zo alleen maar makkelijker opgepakt kon worden. Haar grijs/bruine ogen kwamen voorzichtig boven het bolletje wat ze gevormd had. Ze keek de kat voor haar schichtig aan. “Hallo,” haar stem trilde. Ze liet haar blik over het lichaam van de poes glijden en keek haar toen weer aan. Nog steeds lag er een bange blik in haar ogen terwijl haar blik van de poes naar de ingang van de voerruimte gleed en terug. “Mijn naam is Pala,” ze hield de blik van Cailin even vast. Ze schudde langzaam haar kopje toen Cailin zei dat ze haar niks zou doen. “Oké,” fluisterde ze zacht. “Ik ben blij dat jij een poes bent Cailin,” er klonk duidelijk opluchting door haar stem. Ze strekte haar lichaam voorzichtig terwijl ze ondanks dat ze de situatie al wat meer vertrouwde ze Cailin in de gaten bleef houden. Haar staart lag stil op de grond en ze keek Cailin steeds maar heel kort aan, alsof ze niet durfde haar langer aan te kijken. Alsof ze dacht dat er dan iets zou gebeuren. “Mama is dood,” zei ze toen. Haar oogjes werden waterig terwijl ze even naar haar voorpoten keek. “En nou ben ik opeens hier, ik wil hier helemaal niet zijn,” haar stem trilde weer. “Wil jij hier wel zijn Cailin?” fluisterde ze zacht.

[Ze is een perzische kat]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

I'm scared... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm scared...   I'm scared... Emptyzo maa 11, 2012 1:53 am



Het poesje leek echt doods bang. En Cailin keek haar kalm aan. 'Aangenaam, Pala,' zei ze zacht naar dat ze haar naam had bloot gesteld aan het jonge katje. Het poesje schudde met haar kop toen Cailin had gezegd dat ze haar niks zou doen. Cailin glimlachte scheef en bleef zitten zoals ze zat. 'Dat is mooi, en ik ben ook blij dat jij een kat bent,' antwoordde ze met een glimlach. Toen ze vertelde dat de moeder van haar dood was, en dat ze zo hier gekomen was kwam er een steek van medelijden in haar lichaam steken. Ze vroeg of Cailin hier wou zijn en Cailin knikte. 'Er zijn hier dan wel honden, maar ik ben hier graag, hier kan ik zeker zijn van mijn leven. Hier zijn we veilig,' zei ze om het katje gerust te stellen. 'Wie heeft je moeder dood gemaakt, hoe komt dat?' vroeg ze. Het was goed om te vertellen wat er was. Dat kon luchten en er voor zorgen dat je ging huilen, want na het huilen voelde je je altijd weer beter. Dat was haar verteld toen Cailin hier net was. 'Ik ben als kitten ook mijn moeder en broertjes en zusjes kwijt geraakt, en ik werd mishandeld door de slechte mensen op straat, zo ben ik hier gekomen, en hier zijn veel katten die je kunnen helpen.' zei ze om het katje gerust te stellen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm scared... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm scared...   I'm scared... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm scared...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het opvangcentrum :: Voerruimtes-
Ga naar: