PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Looking around

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Looking around   Looking around Emptyza maa 10, 2012 3:18 am

Cailin schreef:
Cailin


Met lange passen verliet Cailin de bewoonde wereld. Het geblaf van de honden liet ze achter zich, en het gemekker van de kittens ook, even als het geluid van lachende mensen en spelende mensen kinderen. Al waren er niet veel, en waren er vaak maar twee kinderen, en een volwassen persoon. Veel mensen kwamen niet, maar jammer genoeg kwamen ze wel. Of moest ze er blij mee zijn. Ze wist dat zij hen eten gaven en ga zo maar door. Cailin baande zich een weg door het sneeuw en het hier en daar naar boven stekende gras sprieten. Cailin liep richting een bos, een groot bos met allemaal loofbomen. Als nel ving ze de heerlijke geur op van vogel. Een mus. Die zou ze vangen! Instinctmatig ging ze in een sluip houding en sloop ze naar het rondscharrelde mus. Die zocht naar wat noten onder de sneeuw. Jammer genoeg zou het niet veder komen dan zoeken voor dat vogeltje. Toen ze dicht genoeg was bewoog ze met haar achter kant en maakte een een lenige snelle sprong. Ze ving de mus in één keer en beet 'm dood. Dit keer was er geen rode haar bal die haar jacht zou verstoren. Ze scheurde de veren van het vogeltje af, en begon rustig aan het vlees te knabbelen. Het vlees smaakte lekker. Cailin voelde zich hier goed. Even weg van de anderen. Even weg van de drukte. Gewoon alleen. Al leek dat al snel over te zijn. Een grijze kater kwam op haar af lopen en Cailin keek de kater kort aan terwijl ze het laatste stukje vlees van de vogel door slikte. Ze meeste katten hier vonden dat maar een walgelijk idee. Cailin vond het normaal, Cailin leefde groten deels nog volgens de gewoonte van de wilde katten. Al was Cailin geboren in een nestje van ex-huis katten. Zo was Cailin een zwerf kat geworden, en door dat ze dat was geworden, was ze hier terecht gekomen. Cailin vond het wel best, hier werd ze tenminste niet mishandelt door die afschuwelijke mensen.

*Taiyo*

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 10, 2012 12:34 pm

T a i y o
Twilight drops her curtain down, and pins it with a star.


Zijn fel-gele ogen keken over het gebied heen. Het prachtige gebied waar hij nu al 1 heel jaar in rond liep. De mensen hadden dit gebied gemaakt, en voor één keer was hij trots op de mensheid. Ze gaven katten en honden een tehuis. Soms was het een beetje onnodig, zoals bij hem. Hij zag er helemaal niet mager uit of zo toen hij hier kwam. Hij had zichzelf makkelijk in leven gehouden als hij nu nog op straat leefde. Hij had daar een reputatie opgebouwd, die hij hier graag weer op wou bouwen. Maar het was de vraag of dit hem ooit ging lukken. Misschien ooit, in de toekomst, werd hij weer een bekende kater. Hij grinnikte kort en sloot zijn ogen. Iedereen zou zijn naam herkennen; Taiyo. Taiyo, de kater die dapper zou zijn, geen angst zou tonen, mee zou voelen met iedereen. De kater wiens karakter varieerde van slecht, neutraal en goed. Hij zat raar in elkaar, al zei hij het zelf. Zijn humeur kon met de minuut veranderen, maar juist dat maakte hem tot de stevige kat die hij nu was. Zijn hoofd ging kort naar beneden, naar het loofbos. Hij bevond zich op een heuvel, waarop hij genoeg uitzicht had over het gebied. Het was hier best wel mooi, voor zijn gevoel. LA, de plek waar verwaarloosde honden en katten naartoe werden gebracht. Kort grinnikte hij, waarna hij opstond en zijn staart de lucht in gooide. Hij was geen kat die zich snel klein liet krijgen, hij was meer een 'leider'type. In de verte zag hij een zwart witte kat staan, met groene ogen. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Waarschijnlijk weer een nieuwe vriend, Of misschien ook niet. Hij besloot om naar de poes toe te lopen, eenmaal dichtbij knikte hij naar de poes. "Hey." Sprak hij kort, maar krachtig, uit.

-

Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyzo maa 11, 2012 1:29 am

. schreef:
Cailin

Zoals verwacht kwam de kater op hem af lopen, en groette haar met een Hey. Cailin knikte kort. 'Hallo,' zei ze met een neutraal glimlachje op haar gezicht geplakt. Haar staart lag rustig op haar donzige poten en haar lange haren lagen perfect over haar lichaam, haar rode streepje op het midden van haar kop was mooi en opvallend. En haar donker gele ogen zaten als twee lichtjes in haar donker grijze kop. Heet zilveren tinten in haar vacht met de rode tinten maakte het plaatje af. Cailin was een wild gekleurde kat, met een rustig, maar ook wilf karakter. Ze leefde nog volgens de regels van de vroegere wilde katten, voor de mensen de wereld over namen en dus huis dieren gingen toe eigenen. 'Mijn naam is Cailin, ik heb jou wel eens eerder gezien, maar nog nooit echt gesproken, dus, wat is jouw naam?' Vroeg ze. De laatste tijd leerde ze steeds meer katten kennen. De vorige keer had ze een kitten ontmoet, Pala, en die keer daar voor een rode kater, Odion, die ze de bij naam; tijger had genomen. Bij die gedachte moest ze even grijnzen, ze mocht hem wel. Het was een goede vriend. Leuk om mee om te gaan. En nu was het de beurt van de grijze kater voor haar. Eens zien wat hier van zou komen. Zullen ze em kaar mogen, of elkaar uit kotsen? Ze zou wel zien. Cailin zag er uit als een kat die een goddelijk rijk leventje zou hebben geleden, ook om dat ze zo'n duur ras was, het soort ras die bij veel rijke families zou hebben geleefd. Maar nee, Cailin was een ex-zwerf kat. En leefde nu hier in Lost Animals, en het beviel haar wel een beetje.

*Nóh, Cailin is een grijs zilveren kat >D Niet zwart wit 0.0 xD*


Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyzo maa 11, 2012 6:47 am

T a i y o
Twilight drops her curtain down, and pins it with a star.


'Hallo,' Had de poes uitgesproken met een neutraal glimlachje op haar gezicht. Hij grinnikte even en sloeg zijn staart voor zijn poten. 'Mijn naam is Cailin, ik heb jou wel eens eerder gezien, maar nog nooit echt gesproken, dus, wat is jouw naam?' Sprak de poes, die blijkbaar Cailin heette, uit. Hij knikte kort en opende zijn bek om te spreken. "Taiyo." Sprak hij met een vriendelijke en zachte glimlach uit. "Ik heb jou ook wel eens gezien." Sprak hij uit, terwijl zijn ogen weer weggleden van de poes. "Zeg, Cailin. Hoe vind je het hier in LA?" Een van zijn normale vragen. Hij vroeg het wel vaker aan anderen, heel vaak zelfs. Hij wou iedereen leren kennen, op een goede of slechte manier. Zijn ogen gleden weer terug naar de poes, terwijl hij even diep inademde om de geuren om hem heen op te vangen.

-

Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyzo maa 11, 2012 9:22 am

. schreef:
C A I L I N


De kater toonde geen gemenigheid of gewoon dommigheid, just normal, en daar kon Cailin makkelijk mee om gaan. Hij stelde zich zelf voor als Taiyo, best wel leuke naam, vond ze. Hij zei dat hij haar ook wel eens had gezien. 'Dat dacht ik al, ik woon hier ook al een tijdje,' zei ze met een glimlach. Ze had wel zin in een gesprekje. Ze had rustig kunnen jagen, dus, er was niks aan de hand. Cailin leefde groten deels nog volgens de regels van haar voor ouders. Soms had ze geen keuze en ging ze die vieze katten brokken eten, of die slakken slijm. Heel goor dus. Taiyo vroeg hoe ze het in LA vond. 'Ik heb het hier wel naar mijn zin. Beter dan de straten. Hier heb je tenminste nog bossen, en goede jacht gebieden, precies wat ik nodig heb,' zei ze met een grijns. Sommige katten verklaarde haar voor gek, dat ze nog zo moeilijk leefde. Maar Cailin was gemaakt voor uitdagingen en levens met een doel. Ze wou niet leven zoals de mensen leefde. Ze was een kat, en dus geen mens. En dat liet ze ook goed merken. 'En jij, heb jij het hier ook naar je zin?' vroeg ze kalmpjes. Haar ogen stonden heutraal, en haar staart lag stil over haar poten. Haar vacht waaide sierlijk mee met de wint en ze snorde zacht om dat ze zich wel op haar gemak voelde.

**

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyma maa 12, 2012 6:08 am

T a i y o
Twilight drops her curtain down, and pins it with a star.


'Ik heb het hier wel naar mijn zin. Beter dan de straten. Hier heb je tenminste nog bossen, en goede jacht gebieden, precies wat ik nodig heb,' Sprak de poes uit, Taiyo knikte kort en keek afwezig voor zich uit. 'En jij, heb jij het hier ook naar je zin?' Of hij het hier naar zijn zin had? Hij wist het niet. De ene helft wou terug naar de plek waar hij zoveel reputatie had, de andere helft wou hier blijven om een nieuw begin te starten. "Dat is een lastige Cailin." Begon hij. "Op de straten waar ik woonde, had ik een grote reputatie. Ik kreeg al het voedsel wat ik wou, en niemand viel me meer lastig. Iedereen wist wie ik was, iedereen wist hoe krachtig ik ben. Maar hier, hier weten ze dat niet. Hier onderschatten ze me." Sprak hij uit, terwijl hij zijn nagels kort in de grond drukte. Ja, hier begrepen ze hem niet. "Katten denken dat ik jong ben, en dat mijn ervaring te klein is. Maar ik heb meer ervaring dan de meeste hier, veel meer." Sprak hij uit, waarna hij kort in zichzelf gromde en weer voor zich uitkeek.

-

Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyma maa 12, 2012 8:37 am



Cailin keek naar Taiyo die zijn verhaal deed. Hij vertelde dat het een lastige vraag was. Cailin knikte begrijpend. Hij vertelde dat hij een grote reputatie had gehad. Dat hij alles had gekregen wat hij wou. 'Ik onderschat je niet,' zei ze onbewust. Dat had ze niet willen zeggen. Maar het was er onbewust uit gekomen. Cailin keek hem half glimlachend aan. 'Ik geloof je wel, en ik geloof ook dat je veel ervaring heb. Dat denk ik om heel veel katten hier. Want de meesten hier zijn hier met een reden. Mishandeling, op staart geleefd, verwaarloosd. Alles. Maar dat denk ik niet over iedereen. Er zijn hier ook verwende katten, die hier zijn om dat hun baasje bij voor beeld, over leden is.' Haar ogen gingen naar de lucht. 'En ik geloof ook wel dat je meer ervaring hebt dan de anderen.' Zei ze met een Klein glimlachje. Het klopt dat veel katten hier wel veel ervaring hadden en weinig. Verwende katten waar van het baasje dood was. En straat katten die als wilde katten hadden geleefd. Zoals Cailin. Al was het niet zoals heel erg vroeger. Toen de meeste katten nog in bossen leefde. Zo gedroeg Cailin zich. Als een kat die wild leefde. Maar haar grootste taak hier was, de honden uitroeien. Ze haatte honden. 'Wat vind jij eigenlijk van honden,' vroeg ze wat later.

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 1:01 am



Het gesprek tussen de twee was niet uitgelopen op een ruzie. En daar was hij gedeeltelijk ook blij over. Hij had geen zin in vechten, niet nu. 'Ik onderschat je niet,' Sprak de poes plots uit. Hij knikte. Dat was maar goed ook. Iedereen die hem onderschatte zou ooit ten onder gaan. 'Ik geloof je wel, en ik geloof ook dat je veel ervaring heb. Dat denk ik om heel veel katten hier. Want de meesten hier zijn hier met een reden. Mishandeling, op staart geleefd, verwaarloosd. Alles. Maar dat denk ik niet over iedereen. Er zijn hier ook verwende katten, die hier zijn om dat hun baasje bij voor beeld, over leden is.' Sprak ze uit. Toen ze begon over verwende katten trok hij een vies gezicht. Ja, tuurlijk. "Die verwende katten hangen enkel en alleen rond bij de mensen, als je dieper LA in gaat, dan zie je ze nóóit." Sprak hij uit. Terwijl hij kort snoof toen enkele mensen kinderen plots met een hoop kabaal langs renden. "Kinderen.." Sprak hij uit, waarna hij diep zuchtte. Hij had een hekel aan mensen. 'Wat vind jij eigenlijk van honden,' Sprak de poes uit. Hij keek weer terug naar haar en dacht na over wat hij nou van honden vond. "Honden spreken meestal niet de waarheid, ze zijn wild, en ze liegen bijna altijd." Sprak hij uit, ja dat was de goede opsomming voor zijn gevoel over honden.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 3:24 am



Over het praten van verwende katten trok Taiyo een vies gezicht, en dat beviel Cailin wel. Zelf was Cailin een kat van het wild. Natuurlijk ging ze wel eens kijken dicht bij de mensen. Gewoon om dat ze dan nieuwsgierig was. Cailin had een hekel aan honden, katten die honden steunden - die vond ze net zo erg als honden - en mensen en vooral kinderen. Die drukte makers rende altijd langs haar heen of bijna over haar heen. Vreselijk, gewoon om misselijk van te worden. 'Ulgh...' mompelde ze toen het derde kind langs haar heen rende en Cailin achteruit moest springen. Ze schudde haar vacht weer netjes en ging weer zitten. De volgende woorden die Taiyo over honden uit sprak liet haar begrijpelijk knikken. 'Honden zijn altijd last bakken, ze lopen je, net zoals kinderen voor de voeten, denken alles maar te kunnen maken, en zijn vies, ze stinken altijd,' zei ze met een frons. Toen knalde er een bal tegen Cailins zij aan en Cailin wankelde haar klauw ging over de bal heen en die knapte, en toen barste het kindje uit in huilen. 'Eigen schuld,' mopperde ze terwijl ze haar overeind staande vacht plat likte. Ze keek met een flauw glimlachje naar Taiyo. Cailin was niet graag dicht bij de mensen. Maar het was wel eens grappig om een mens te laten denken dat hij of zij haar mocht aaien en vervolgens weg te lopen. Ze wist namelijk dat mensen dat niet leuk vonden, en dat maakte het juist leuk. Cailin maakte er een spelletje van.

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 4:15 am



'Honden zijn altijd last bakken, ze lopen je, net zoals kinderen voor de voeten, denken alles maar te kunnen maken, en zijn vies, ze stinken altijd,' Sprak de poes uit. Hij knikte instemmend. Ook al was hij het niet volledig eens met de poes. Hij wist dat er een hond was die hem wel beviel; Aiden. De hond die zijn mening over honden gedeeltelijk had veranderd. Nu wou hij ze niet allemaal dood hebben, ook al wou hij ze ook niet aan zijn zijde hebben staan. 'Eigen schuld,' Sprak de poes, die een bal tegen haar kop aan kreeg. "Ik zou maar niet teveel uit halen met deze kinderen, zodra de volwassenen hun kind zien huilen grijpen ze je." Sprak hij uit, waarna hij diep zuchtte. "En dan zul je opgesloten zitten voor een tijdje." Sprak hij uit, waarna hij kort weg keek.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 4:22 am



Cailin liet haar blik over de kapotte bal glijden. Cailin pakte de bal vast in de bek en gooide 'm in de stekel bosjes. Nou zou het lijken als of de bal stuk is gegaan door de stekels. Cailin haalde haar schouders op na de woorden van Taiyo. 'Ag ja. De mensen denken altijd alles te kunnen,' zei ze. Toen kwam er een grijns op haar gezicht. 'En ik ben sneller dan je denkt,' zei ze nu terwijl ze met haar staart zwiepte op een uitdagende manier. 'Ulgh, maak me niet misselijk, kooien zijn voor ratten, niet voor katten,' zei ze met een vies gezicht. Al was het leuk om te jagen op ratten. Cailin joeg regelmatig. Op zo wel konijnen als muizen en ratten, een vogel ging er ook wel in, en een eekhoorn was altijd leuk als je zin had in boompje klimmen. Ja dat waren wel dingen die Cailin graag deed. Cailin was een kat die graag veel bewoog. Ze was geen zitter of lui beest.

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 4:30 am



Zijn ogen gleden naar enkele kinderen. Een daarvan keek hem met grote ogen aan. Kort trok hij met zijn oren. Dat was dat kind wat hij gebeten had! 'Ag ja. De mensen denken altijd alles te kunnen,' Sprak de poes uit. Hij wist dan mensen niet alles konden. Als hij in de boom klom, dan zouden ze hem onmogelijk te pakken kunnen krijgen. Ja, ze konden de boom omzagen. Maar of dat nou veel nut had. 'En ik ben sneller dan je denkt,' Hoorde hij haar zeggen. Hij grijnsde. "Als je ontsnapt, dan vinden ze wel een manier om je te vinden." Sprak hij uit, waarna hij kort naar het kind keek wat hij gebeten had. Ja, zij was het. Hij wist het nu zeker. 'Ulgh, maak me niet misselijk, kooien zijn voor ratten, niet voor katten,' "Ik weet het, toch stoppen ze je daarin. Weet je wat met een hond die bijt gebeurd?" Sprak hij grinnikend uit. Waarna hij de kat weer aankeek. "Die word ingeslapen, Althans als het een erge beet is."

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 5:06 am



Cailin grijnsde. 'Pff, als of ze in elke boom kijken,' zei ze met een flauw glimlachje. Cailin klom vaak in bomen. Dat vond ze leuk. In bomen voelde ze zich groter dan dat ze eigenlijk al was. Calin was een Main Coon, een grote katten ras. Ze groeide tot haar derde levens jaar. En dat was wel te zien. Oké, ze was kleiner dan Odion, maar Odion was gewoon een grote kater, voor een huis tuin en keuken kat. Taiyo was ongeveer een beetje groter dan haar. Maar Taiyo zou ze wel in halen, daar was ze zeker van. Alleen of ze Odion in zou halen wist ze niet. Een grijns sierde haar lippen toen Taiyo vroeg of ze wist wat er met honden gebeurde wanneer ze een mens beten. 'Nou, wat gebeurd er met die kwijt bakken?' Drong ze nieuwsgierig door. Het antwoord liet haar nog feller grijnzen. 'Dus mensen hebben toch nog een beetje verstand?' zei ze met een grote glimlach op haar snoet. 'Dat verklaart waarom er sommige honden zijn verdwenen,' zei ze lachend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Rechterhand
Taiyo


Kater
Naam : Linn || Posts : 428
RPG berichten : 43

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 year.
Elite: The Avarice [Captain]
Partner: I'm you're romeo, and you're my Julia

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 9:01 am



Hij grijnsde kort toen de poes reageerde. Hij grinnikte en sloot even zijn ogen. "Soms jagen ze, als het echt nodig is, zelfs enkele rot-politiehonden achter je aan." Sprak hij uit, waarna hij zijn ogen weer opende. 'Nou, wat gebeurd er met die kwijt bakken?' Sprak ze uit. Hij grijnsde. 'Dat verklaart waarom er sommige honden zijn verdwenen,' Lachend stemde hij erin mee. "Ja, En wij komen er best wel makkelijk vanaf. Want een katten-beet, is toch nooit zo serieus volgens mensen." Sprak hij uit, licht sarcastisch en kwetsend tegenover de mensen. Maar wat maakte het hem uit? Niets. De mensen konden hem toch niet verstaan.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Cailin

Cailin


Poes
Naam : Nathalie || Posts : 400
RPG berichten : 41

Karakter profiel
Leeftijd: 3 Years
Elite: Fight for The Night Hunters [Me]
Partner: Love can make you stronger, if you trust in it.

Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Emptyza maa 17, 2012 9:41 am



Een koude rilling ging door haar ruggen graat heen. 'Bah, ja dat weet ik, toen ik nog een zwerf kat was had ik een paar vissen gejat bij een vis bar, en toen hadden ze dus ook een politiehond achter me aan gestuurd.' Zei ze ernstig. Ja, dat had ze niet leuk gevonden. Ze was toen dood bang geworden. Die honden hadden haar bijna te pakken gekregen, maar een boom had haar leven gered. Ze was toen in de boom geklommen, die honden hebben daar een halve dag gestaan, de mensen kwamen uit eindelijk en toen had Cailin van de ene boom naar de anderen moeten springen om weg te komen. De woorden die Taiyo toen uit sprak liet haar even grinniken. 'Ag, dat betekend dat wij dus bijten mogen zonder gedood te worden,' zei ze grinnikend. Het was wel zo, al voelde ze zich best wel beledigd, niet dat ze dood wou, maar dat mensen hun beten niet serieus namen. Bah.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking around Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking around   Looking around Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking around
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Oase :: Loofbos-
Ga naar: