PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Lirindo is terug

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lirindo

Lirindo


Reu
Naam : Maurice || Posts : 48
RPG berichten : 10

Karakter profiel
Leeftijd: 1 jaar
Elite: The Darkness pack[Ikzelf]
Partner: You can't find my heart

Lirindo is terug Empty
BerichtOnderwerp: Lirindo is terug   Lirindo is terug Emptyza maa 10, 2012 12:30 am

||Algemeen||

Naam:Lirindo (ken je misschien wel van eerder)
Geslacht:Reu
Leeftijd:1 jaar
Groep:Ooit zal ik er een leiden...
Ouders:Ze haten me
Broers/zussen:Weet ik niet twee ervan heb ik vermoord
Partner:Nooit zal iemand mijn hart bereiken
Pups/kittens:
Dacht het niet!!!

||Karakter||

Gedrag:Wil altijd de baas spelen over anderen is erg serieus en snel jaloers een tip, maak hem niet boos!.
Houdt van:Macht
Heeft een hekel aan:
Katten hij vind dat honden de enige waardige wezens op de wereld zijn.

||Geschiedenis||


Geschiedenis:Lirindo zat vroeger een bende. Hij had een goed leven daar en zijn ouders zorgden goed voor hem. Nou ja een goed leven. De andere honden waren erg jaloers op Lirindo en ze deden daarom ook altijd heel vervelend tegen hem. Zijn ouders hielden hem maar voor dat ze jaloers op hem waren en dat hij zich er niks van aan hoefde te trekken. Maar op een dag stierfen zijn ouders en de bendeleden verstoten hem uit de bende. Maar hoe komt het dat Lirindo nu zo'n hekel heeft aan katten. Tijdens zijn tocht op zoek naar een plaats om te overnachten werd hij opeens aangevallen door een bende katten ze waren boos omdat ze beweerden dat het hun gebied was. Hij ging vechten met de katten maar de katten waren met hun allen natuurlijk veel te sterk voor hem. Hij bleef zwaargewond achter en hij had geluk dat een van de dierenverzorgers in Lost Animals hem vond. Ze brachten hem naar Lost Animals. En hij zwoer wraak te nemen op de katten. Net zoals zijn voorvaderen zal hij ze voor eens en voor altijd uitroeien!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lirindo is terug
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG gebonden :: Honden/katten-
Ga naar: