PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagboek Chevy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chevy

Chevy


Teef
|| Posts : 8
RPG berichten : 0

Karakter profiel
Leeftijd: 3 months
Elite: i'm on my own
Partner: Can i give you a lick?

Dagboek Chevy Empty
BerichtOnderwerp: Dagboek Chevy   Dagboek Chevy Emptyma sep 28, 2015 8:36 am

Hoihoi.
Ik wist niet precies waar dit moest, dus daarom maar hier. Ik ga een dagboekje bijhouden voor liefste Chevy en ik zal dat elke week updaten (al kan het ook vaker zijn!)! Reacties mogen altijd, al hoeft het niet natuurlijk. Het leek me gewoon een leuk ideetje voor dit kleine ding. Dit is dus samengevat wat er in de RPG gebeurd, maar ook wat er buiten de RPG gebeurd! Alles wat Chevy dus meemaakt komt ik dit topic. Veel plezier met lezen!


dagboek van Chevy
NEE! NIET OKÉ!
mood: very angry

Vandaag: Nee, ik zeg eerlijk dat dit niet oké is. Ik vind het niet eerlijk. Vandaag wilde ik met die bal spelen, maar de bal wilde niet met mij spelen! Gemene bal! Hij was ook zo groot hé, groter dan mij zelfs.. Ik vond hem stiekem wel eng. Maar toch was het gemeen dat hij niet wilde spelen. Steeds opnieuw toen ik hem aanraakte liep hij weg!! Ik ben dus geen vrienden meer met die bal. Stomme bal. Enge bal. Ik haat je bal!

Gisteren: Snoepjes zijn altijd welkom! Waarom snapt niemand dat nou? Dat is zo'n beetje de eerste (en enige) regel die bij mij geldt!! Kom op, waar blijven die snoepjes nou? :c

Eergisteren: Vandaag heb ik toch zo iets leuks gedaan! Ik heb leren rollen! Op commando! Ik kan nu al best veel dingen op commando, want dat vind ik echt leuk. En ik krijg er snoepjes voor. Alles voor snoepjes natuurlijk. Waarom ben ik zelf geen snoepje? Snoepjes zijn geweeeeeeeldig!

Tot nu toe geleerde commando's: Zit - Linker poot - Rechter poot - Liggen - Rollen - Dood liggen - High five (and still going bc snoepjes)

21:35 @ 28-09-2015
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

Dagboek Chevy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek Chevy   Dagboek Chevy Emptyma sep 28, 2015 5:01 pm

Wat een super leuk idee :3:!
Ik ga het volgen =D .
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagboek Chevy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chevy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Wachtkamer :: Creativiteit :: Verhalen-
Ga naar: