PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Pokémon Journey

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Winner

Winner


Reu
|| Posts : 11
RPG berichten : 0

Karakter profiel
Leeftijd: 11 months (01-10-'14)
Elite:
Partner: In love, the one who runs away is the winner.

Pokémon Journey Empty
BerichtOnderwerp: Pokémon Journey   Pokémon Journey Emptydi sep 22, 2015 3:22 am






Hallo daar!
Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is OAK, maar men noemt mij ook wel de Pokémon Professor. Voor sommige mensen zijn Pokémon als huisdieren. Andere gebruiken ze om mee te vechten. Als voor mezelf: ik studeer Pokémon als beroep.

Het is mij een genoegen om je vandaag als nieuwe trainer te verwelkomen in de wereld van Pokémon! In dit trainer handboek staat alles wat je moet weten. Lees deze goed door voordat je op pad gaat. Op die manier ben je het beste voorbereid op het avontuur dat je te wachten staat.

Je eigen Pokémon legende staat op het punt te beginnen! Een wereld van dromen en uitdagingen staat je te wachten.
Veel succes!


Pokémon Journey is een zeer geavanceerd rpg forum dat is gebaseerd op de spellen van Pokémon. Word een trainer, coördinator of breeder en leer vele nieuwe mensen kennen, terwijl je al schrijvend en spelend de wereld van Pokémon verkent. We hopen je snel te kunnen verwelkomen op de site!


Naam: Pokémon Journey
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Pokémon
Omschrijving: Pokémon Journey is een zeer geavanceerd rpg forum dat is gebasseerd op de spellen van Pokémon.
Link: http://pokemon-journey.actieforum.com/


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pokémon Journey
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Wachtkamer :: Reclame-
Ga naar: