PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Leave me alone

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gwen
Deputy
Gwen


Poes
Naam : Julia || Posts : 40
RPG berichten : 6

Karakter profiel
Leeftijd: 28 moons
Elite: ClawsElite [Dwyn & me]
Partner: I know hate is a strong word and everything, but its okay: we're teenagers

Leave me alone Empty
BerichtOnderwerp: Leave me alone   Leave me alone Emptyvr sep 18, 2015 10:44 pm


Haar oren lagen plat in haar nek en haar blik stond op onweer. Ze was kwaad op dit gebied, kwaad dat ze hier gebracht was. Ze had het prima gevonden om op straat te leven en haar eigen hachje te redden, maar nu moest ze haar omgeving weer delen met anderen. Daar was ze nou zo kwaad om, om het feit dat ze niet meer alleen was. Normaal had ze er voor gezorgd dat als iemand haar niet beviel dat ze dan heel snel weer alleen was, maar om dit stelletje helemaal uit te roeien was niet mogelijk. Dan werd het zeker haar dood of daar een hond of kat hier of door de verzorgers van het opvangcentrum. Ze had dus geen keuze om braaf te zijn, tenminste een beetje braaf. Braaf als anderen haar in de gaten hielden omdat het niet te veel op mocht vallen. Ze snoof even en bleef verscholen in de boom zitten. Tussen de naalden die de hele winter zouden blijven, dus waar ze zich kon verschuilen mocht ze willen en ze had het gevoel dat ze dat heel vaak ging doen. Het beviel haar helemaal niet hier, maar om er meteen weer tussenuit te knijpen was ook zoiets. Want ergens brandde een onvermoeibare nieuwsgierigheid.

[Open]

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leave me alone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Ruigte :: Dichte woud-
Ga naar: