PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 My first friendship here! [Aiden]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dream

Dream


Poes
Naam : lyan || Posts : 93
RPG berichten : 18

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: -
Partner: I am alone. I'm not attractive

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 5:41 am

Een prachtige witte poes trippelde door de bloementuin. Dream snoof een aantal keer aan de mooie bloemen. Zouden hier ook katten zijn? Dream keek om zich heen, misschien zat hier wel een hond. Dream moest nog een beetje wennen aan het samenleven met honden, het liefst zou ze alleen met katten samenleven. Dream wist niet goed hoe honden waren. Ze trippelde verder, allemaal verschillende bloemen kwam ze tegen. Dream keek omhoog naar een vogel, ze likte haar lippen. Ze dacht er aan om het vogeltje te vangen, maar voor ze uitegedacht was was het vogeltje al weg. Dream ging zitten, ze sloot rustig haar ogen. Ze opende haar ogen, ze zat in een zwarte kamer. "Love" hoorde ze, in een klap werd ze wakker. Ze zag het daglicht weer. Dream had geslapen, ze schudde haar kop om helder te worden en zag een dier. Het dier kwam recht op haar af. Dream wilde nog weglopen maar de kat had haar al gezien. Dream vond het wel fijn dat er hier iemand was. Ze ging weer zitten en wachtte tot het dier aangekomen was. "Hallo, ik ben Dream." miauwde ze met een zachte vriendelijke stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 8:12 am

Hij gaapte even toen hij het opvangcentrum uitliep. Zijn oren stonden spits naar voren en er lag een kalme grijns om zijn lippen. Die grijns was het grootste deel van de dag altijd op zijn gezicht af te lezen. Net als de ondeugende fonkeling in zijn nachtzwarte ogen. Hij schudde zijn vacht uit toen hij het plein op liep. De kleur van zijn vacht was moeilijk te zeggen. Hij had een wit met bruine vacht, waarover zwarte strepen liepen. Het had iets vreemds, maar hij vond het prima. Hij was anders, dus dat mocht je ook wel aan de buitenkant zien vond hij. Nou ja, of hij echt anders was dat wist hij niet, hij dacht het alleen maar. Het werd wel steeds drukker in het opvangcentrum en dat beviel hem. Hij genoot er van om meerdere honden en katten om hem heen te hebben. Het was de laatste tijd een beetje te stil naar zijn zin geweest in het opvangcentrum, dus hij was heel blij dat het opeens weer een stuk drukker geworden was. Hij had het dus goed aangevoeld, de opwinding van de dierverzorgsters. Het was inderdaad de opwinding van nieuwe honden en katten. Hij liep verder in de richting van de fontein. Hij nam wat teugen van het koele water en tilde zijn kop weer op. Zijn staart bewoog kalm heen en weer. Hij was helemaal in zijn element. Het kwam niet vaak voor dat hij dat niet was, maar hij was de laatste tijd nog even wat extra vrolijk. Hij merkte het ook aan de dierverzorgsters. Die waren ook een stuk vrolijker, waarschijnlijk omdat ze nou ook weer veel meer te doen hadden. Hij was vanochtend nog net een bad ontvlucht en het zag er naar uit dat ze hem niet achterna kwamen, dus dat scheelde weer. Hij vond dat hij zelf wel een bad kon nemen, alleen dat snapten ze niet echt. Hij bracht zijn lichaam in beweging en liep de bloementuin in. In de winter was het er een kale boel, maar je zag duidelijk dat de lente in aantocht was. Het zou dan nog wel even duren voordat het lente werd, maar er kwamen wel al sprietjes uit de grond. Hij bracht even zijn neus erheen toen een andere geur zijn neus binnen drong. Snel tilde hij zijn kop op en keek recht in de ogen van een poes. Hij glimlachte even en liep naar haar toe, ze stelde zich meteen voor. Hij ging voor haar zitten. Zijn staart klopte zacht op de grond. “Aangenaam Dream. Mijn naam is Aiden,” stelde hij zichzelf voor. “Ik heb jou nog nooit eerder gezien. Ben je nieuw hier?” ging hij verder. Hij hield zijn kop ietsje schuin terwijl hij haar nieuwsgierig en afwachtend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Poes
Naam : lyan || Posts : 93
RPG berichten : 18

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: -
Partner: I am alone. I'm not attractive

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 8:25 am

“Aangenaam Dream. Mijn naam is Aiden,” het was een hond die voor haar stond. Dream knikte kort als begroeting."Ik heb jou nog nooit eerder gezien. Ben je nieuw hier?” vroeg hij verder. "Ik ben nieuw hier ja. En ik moet nog een beetje wennen aan het leven met honden." Dream bekeek Aiden even, hij had iets. Iets wat haar aamsprak. "Maar jou vind ik wel aardig." zei ze daarna vriendelijk. Ze legde haar staart over haar poten. "Ben jij hier al lang?" Dream keek met haar groene ogen recht in de zijne. "Friend" zei een stem in haar hoofd. Zou dit een vriend van haar kunnen zijn?

Sorry kort...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 8:36 am

De glimlach ging weer over in een grijns toen Dream even naar hem knikte, hij knikte terug. Er bleef een nieuwsgierige blik in zijn ogen staan. Hij was naar elke nieuwe hond of kat nieuwsgierig. Hij was nou eenmaal graag bij anderen, daarbij maakte hij ook geen onderscheid tussen honden, katten of mensen. Dat had hij nooit gedaan en dat zou hij ook nooit gaan doen. Voor hem was iedereen dan wel anders, maar zo behandelde hij niemand. Tenminste als ze daar zelf geen aanleiding toe gaven. Als ze hem zouden beledigingen of hem aanvallen dan kon hij opeens heel anders uit de hoek komen. Dan kon hij opeens een hele scherpe tong hebben en je moest hem ook niet onderschatten in zijn manier van vechten. Hij had die vaardigheden wel eerder moeten gebruiken, bij honden en katten die er hier soms anders over dachten. Hij schrok op uit zijn gedachten toen Dreamer antwoord gaf op zijn vraag. “Leuk dat je hier komt wonen Dream,” zei hij toen. “En het is niet raar hoor. Ik heb het nooit vreemd gevonden. Ik vind het juist wel gezellig,” vervolgde hij glimlachend. Hij knikte toen ze vroeg of hij hier al lang was. “Ja, ik woon hier eigenlijk al mijn hele leven.” Beantwoorde hij haar vraag. “Maar het is heel fijn hier. Het is echt niet erg om hier te wonen,” Hij keek even naar het opvangcentrum wat hoog boven hen uittorende en daarna keek hij Dream weer aan. “Mag ik vragen waar je vandaan komt?” vroeg hij toen voorzichtig verder. Sommige vonden het niet prettig als hij die vraag stelde. Alleen hij probeerde het toch elke keer weer. Er waren ook honden en katten die het wel prettig vonden om er over te praten, dus waagde hij het er altijd maar op. Hij wist dat sommige honden en katten hier getraumatiseerd waren, dus daar hield hij altijd rekening mee. Alleen sommige dingen moest je gewoon kunnen vragen vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Poes
Naam : lyan || Posts : 93
RPG berichten : 18

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: -
Partner: I am alone. I'm not attractive

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 8:49 am

Dream luisterde naar wat Aiden te vertellen had toen ze een vraag van hem hoorde. “Mag ik vragen waar je vandaan komt?” Dream schrok. "Ehm" ze keek zenuwwachtig. "Ik kom uit een vuilnisbak. Ik ben er in gegooid en ik kon er zelf niet uit. Een tijd geleden waaide het hard en toen viel de bak om. Ik had erg honger, en toen kwam ik hier terecht." maakte ze haar verhaal af. Ze merkte nu pas op hoe hard haar leven vroeger was geweest, ze had haar hele leven in die bak gezeten. Ze at heel soms doordat een mens vuil bij haar gooide, daar zat soms restjes eten tussen. Dream keek met waterige ogen naar Aiden. Niet huilen. Dacht ze. Maar ze kon het niet tegen houden, een traan gleed over haar wang. "Al sinds ik een kitten was leef ik van afval." huilde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 9:47 am

Hij zag dat ze schrok toen hij zijn vraag stelde. Waarschijnlijk had ze een moeilijk verleden, zoals de meeste honden en katten die hier kwamen. Soms had hij het geduld om er naar te luisteren en op andere momenten weer niet. Alleen hij vroeg eigenlijk alleen naar iemands verleden als hij wist dat hij ook geduld had om er naar te luisteren, want hij kwetste niemand graag bewust. Hij fronste zijn voorhoofd toen ze vertelde wat haar overkomen was. “Dat spijt me voor je,” zei hij zacht. Hij boog zijn kop en duwde even troostend zijn neus tegen haar schouder. Toen hief hij zijn kop weer op en keek haar meelevend aan. Hij vond het echt zielig voor haar, maar hij kon niet meer doen dan zijn medeleven naar haar tonen. “Het lijkt me verschrikkelijk om in een vuilnisbak vast te zitten en dat niemand je hoort,” Ging hij verder. “Maar hier is het leven een stuk beter,” probeerde hij haar stemming te veranderen. “De dierverzorgsters zorgen hier heel goed voor mij, dus dat zullen ze ook met liefde voor jou doen.” Hij glimlachte even geruststellend naar haar. “En er zullen vast andere katten zijn die jou willen leren hoe je kattendingen kunt doen,” Hij grijnsde even naar haar. Daar had hij natuurlijk geen verstand van en hij kon begrijpen dat dat ook voor haar moeilijk was als ze zo lang vastgezeten had, helemaal afgezonderd van de buitenwereld. “Het wordt hier de laatste tijd steeds drukker, dus dat komt vast wel goed.” Hij duwde nogmaals zijn neus even zachtjes tegen haar schouder. “Ben je al binnen geweest?” vroeg hij toen. “Heb je al wat gegeten binnen en gedronken?” Zijn nachtzwarte ogen keken zacht in de hare. De ondeugd was er voor een kort moment uit verdwenen. Je kon zien dat hij nou alleen maar Dream gerust wilde stellen en het haar op haar gemak maken. Soms kon je een hele andere kant van hem zien, maar dat gebeurde alleen als de situatie daar echt naar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Poes
Naam : lyan || Posts : 93
RPG berichten : 18

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: -
Partner: I am alone. I'm not attractive

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 7:31 pm

Aiden probeerde Dream een beetje in stemming te maken waarnaar hij vroeg. “Heb je al wat gegeten binnen en gedronken?” Dream's oren gingen omhoog. "Eten?" vroeg ze. "Kun je hier eten?" misschien was dit een rare vraag maar ze had dus echt geen interrese voor brokken, ze wilde vlees of vis. Het maakte haar niet uit wat voor vlees of vis, als het maar te eten was. Dream keek vriendelijk naar Aiden, haar stemming was al iets beter. Dream hoorde een konijntje en maakte een jachthouding, ze sloop op het konijntje af en doodde hem. Dream bracht het konijntje naar Aiden en legde het voor zijn poten op de grond. "Alsjeblieft. Heb jij ook iets te eten." miauwde ze vriendelijk. Dream wist niet of hij er wel tevreden mee zou zijn. Dream liet een zachte miauw horen, dit was haar eerste vrienschap hier! En het was ook nog eens een hond! Dream was allang blij dat Aiden haar niet probeerde op te eten. Dream legde haar staart weer over haar poten. "Vriendschap." mompelde ze. "Friendship." mompelde ze verder. Alles was hier gewoon beter dan vroeger. Dream wist niet wat voor gevaren hier waren maar dat maakte haar ook nog even niet uit. "Ik ga zo even eten. En dan ga ik slapen." miauwde ze kortaf. "Ga je mee of blijf je hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden
Bendeleider
Aiden


Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Emptydo maa 08, 2012 9:29 pm

Hij grinnikte even toen ze vroeg of ze hier wat kan eten. “Ja, natuurlijk kan dat.” zei hij meteen. “Ze hebben hier honden- en kattenbrokken, maar ook paté voor de katten en vlees uit blik voor honden,” ging hij verder. “En je kan natuurlijk ook zelf iets vangen als je wilt in de bossen,” Hij glimlachte even naar haar. Zijn nachtzwarte ogen werden groot toen ze opeens van hem vandaan liep en boven op een konijn sprong. Oké, dat had hij dus echt niet verwacht. Hij dacht dat ze binnen iets zou willen eten. Hij keek haar vragend aan toen ze met het konijn terug naar hem liep. Hij keek even van het konijn naar haar en weer terug. “Sorry, maar ik eet toch liever mijn hondenbrokken en vlees uit de keuken,” verontschuldigde hij zich. Hij vond het soms best leuk om op iets te jagen, maar hij at toch liever iets anders en daarbij zat hij eigenlijk nog vol. Daarom hoefde hij het konijn niet. Opeens mompelde ze iets. Hij spitste zijn oren om haar goed te kunnen verstaan. Hij glimlachte even toen hij hoorde wat ze zei. “Tjah, wie weet.” zei hij zachtjes. Toen sprong hij overeind net toen ze zei dat ze iets ging eten en dan slapen. Ze vroeg of hij mee ging en hij aarzelde even. Hij was eigenlijk net buiten. Hij schudde langzaam zijn kop. “Nee, sorry.” zei hij toen. “Ik blijf nog even buiten. Ik heb net gegeten en ik ben ook nog niet aan slapen toe,” grijnsde hij. “Maar ik spreek je vast nog wel,” Hij gaf haar een knipoog en draaide zich om. “Tot ziens Dream,” Hij glimlachte nog even naar haar en rende toen bij haar vandaan. In de richting van de velden, hij had zin om even lekker te rennen.

[topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





My first friendship here! [Aiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My first friendship here! [Aiden]   My first friendship here! [Aiden] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My first friendship here! [Aiden]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Aiden~
» Behendigheidswedstrijd honden[Aiden]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Binnenhof :: Bloementuin-
Ga naar: