PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Let's play the game

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Oreo

Oreo


Reu
Naam : Lisanne/Lies/Liesje || Posts : 266
RPG berichten : 15

Karakter profiel
Leeftijd: 2 years and 6 months
Elite: The Seliona Pack [Myself]
Partner: I come from another planet. My feelings for you aren't normal. But, I don't care what other people say about it. I am who I am

Let's play the game  Empty
BerichtOnderwerp: Let's play the game    Let's play the game  Emptydo mei 03, 2012 10:04 pm

De grote reu stapte sloom door het loofbos. Het was een warme dag vandaag. En een belangrijke dag. Vandaag zou er een meeting plaatsvinden voor de leden van zijn roedel The Seliona Pack en voor honden die er graag bij wilden horen. Voor de honden die al tot zijn roedel behoorden zou het gewoon een gezellige ochtend/middag/avond worden. Voor de toekomstige, nieuwe leden was het een belangrijke dag. Ze zouden kennis gaan maken met de al bestaande leden. Oreo hoopte dat ze een beetje vriendelijk zouden zijn tegen de nieuwelingen. De reu wilde namelijk niet dat ze zich buitengesloten zouden voelen. De roedel stond voor liefde, trouw, eerlijkheid, veiligheid en vrede. Een hele mond vol dus. Ieder lid moest zich op zijn gemak kunnen voelen, want dan kon Oreo dat ook. Als een lid zich niet fijn voelde, dan Oreo ook niet. De reu was erg betrokken bij het dagelijkse leven van de leden. Al telde de roedel nog maar drie honden. Hij, Sunset en Ragee. Het was nog niet zeker of Ragee wel bleef. Van Sunset had Oreo ook een tijd niks meer gehoord. Ach ja, die kwam ooit nog wel eens boven water. Daar maakte hij zich geen zorgen over.
Een vogeltje vloog langs de grote reu. Oreo werd uit zijn gedachten gehaald. Eigenlijk was dat ook nodig, want hij was hier niet naartoe gekomen om te dagdromen. Nee, hij was gekomen om een roedelbijeenkomst te organiseren. De reu legde zijn kop in zijn nek en sloeg een lange, prachtige huil aan de leden en aan eventuele toekomstige leden van zijn roedel. De reu had een tevreden gevoel, nadat hij zijn huil de wereld in had gebracht. Oreo wist zeker dat zijn roedel heel groot en actief ging worden.

[Voor alle leden van de roedel en honden die er graag bij willen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fade
Eliteleader
Fade


Reu
Naam : Jinte || Posts : 82
RPG berichten : 4

Karakter profiel
Leeftijd: 21 Moons
Elite: ~
Partner: I'm ready for the conquest of spaces.

Let's play the game  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's play the game    Let's play the game  Emptydo mei 03, 2012 10:26 pm

Blij sprong fade richting het Loofbos. Zijn hart maakte sprongetjes van geluk, en de Adrealine pompte zich een weg door zijn harige lijf. Hij was toegelaten tot The Seliona Pack, van zijn goede vriend Oreo. ze hadden lang bijgepraat toen Fade zijn Huil naar hem had laten horen. Maar een ding verontruste hem. Hij had dicht bij Oreo gezeten, en hij voelde zich warm worden, verlegen, en zijn hart ging sneller kloppen. Was het dan echt anders, de liefde voor hem? Hij remde even af, zijn roze tong bungelde vrolijk uit zijn bek, de pretlichtjes bedaarde even, maar kwamen even snel weer terug. Een lange, prachtige huil vulde de stilte in het Loofbos, Oreo's huil, wat betekende dat er iets op het Programma stond voor The Seliona Pack honden. Fade werd op slag weer blij, en liet alle zorgen van zich afglijden. Wat kon het hem schelen, iedereen was Uniek, in zijn eigen weg, en als Hij inderdaad Liefde had voor Oreo, dan was het maar zo, hij zou zijn eigen gevoelens niet in de weg staan. Zijn kop ging omhoog, en een Huil steeg de lucht in, wat Vogeltjes Vlogen gehaast op, geschrokken an het heldere geluid. Fade sprong over een boomstam heen, en probeerde te coordineren waar zijn vriend was. Zijn reuk was niet zo goed als de katten, maar hij wist aardig de weg hier, dus ook waar Oreo was. Hij rende gehaast over allerlij Obstakels heen, en remde af bij het zien van de wit-zwart gevlekte hond. Zijn vriend. Hij sprong tevoorschijn, hij hijgde even, en blafte blij.''Ik ben zo snel mogelijk gekomen, op mij kan je altijd rekenen,'' Hij glimlachtte blij. Fade had wel gelijk. Op een hond zoals hem, kon je altijd rekenen.

[Niet heel veel Inspi D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Teef
Naam : Melissa || Posts : 28
RPG berichten : 13

Karakter profiel
Leeftijd: 1 Year
Elite: TSP[Oreo]
Partner: I am to yong

Let's play the game  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's play the game    Let's play the game  Emptyvr mei 04, 2012 3:11 am

Penny draafde richting het loofbos, ze voelde zich alleen maar wel gelukkig. Ze had het gevoel alsof er iets zou gaan gebeuren, iets goeds. Haar tong hing uit haar bek van het draven en haar staart zwiepte heen en weer. Ze stopte met draven en richte haar kop op, er klonk lang en mooi gehuil. Penny`s poten begonnen te rennen, steeds sneller richting het geluid. Het voelde alsof ze zweefde. Hijgend rende ze door het loof bos. De takjes kraakten onder haar poten, ze hijgde en was moe, maar ze moest naar het geluid toe. Ze sprong over boomstammen en slalomde langs de bomen. Dat deed ze totdat ze twee honden zag. Ze bleef nog even in de struiken en wachte ongeduldig af. Een van de honden blafde blij:''Ik ben zo snel mogelijk gekomen, op mij kan je altijd rekenen,'' Hij glimlachtte. Ze wist dat dit een roedel was, waar ze dolgraag bij wou. Haar oren lagen in haar nek en haar staart zwaaide heen en weer. Ze sloop nar de twee honden, totdat ze voor hen stond en zei verlegen.'Als het kan wil ik bij jullie roedel, ik zou trouw blijven en vechten waneer het nodig is. Ik ben een goede trouwe hond' Ze ging zitten en wachte op het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rafel

Rafel


Reu
Naam : Saar ll Muis || Posts : 13
RPG berichten : 9

Karakter profiel
Leeftijd: 6 Moons
Elite: ~
Partner: ~

Let's play the game  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's play the game    Let's play the game  Emptydi mei 22, 2012 7:09 am

Vier witte pootjes draafde door het woud. Een zwart-wit staartje zwiepte vrolijk heen en weer. Zwarte oortjes stonden opgewonden recht overeind. De jonge husky rende door het woud. De zon wierp prachtige gouden stralen over de bomen, die gefilterd in lichtbundels op de grond vielen. Rafel sprong vrolijk door over de dorre blaadjes, die knisperden onder zijn pootjes. Hij was op verkenningstocht, iets wat hij het allerliefste deed, met spelen natuurlijk. Zijn trippelende pootjes werden even afgeremd door een obstakel; een smal beekje met een boomstam eroverheen. Rafel aarzelde geen moment. Zijn oortjes gingen omhoog en met grote sprongen ging hij over de boomstam. Aan de overkant gekomen, draafde hij weer verder. Allerlei geuren dreven zijn neus binnen, en allerlei geluiden werden opgevangen door zijn oortjes. Een tsjielpend vogeltje dat door de takken vloog, het opfladderende geluid van de bladeren op de grond. En het zachte suizelen van vallende blaadjes. Die bosgeluiden werden even onderbroken door een lange, mooi en krachtige huil. Slippend kwam Rafel tot stilstand. Zijn neusje bewoog zich een aantal keer, en toen volgde hij de richting vanwaar het geluid vandaan kwam. Hij stoof door het woud, zijn neusje bij de grond en zijn staart zwiepend in de lucht. Plots ging hij liggen, bleef achter een struik toen hij de drie honden voor zich zag. Een zwart-wit gevlekte, een bruine met een lange vacht en een husky, net als hij. Ze praatte met elkaar en stelde zich voor. Nieuwsgierig bleef Rafel in de struiken liggen, en probeerde te bedenken wat de honden van plan waren. Toen besefte hij het. Een Roedel! Deze honden vormen een Roedel! Van blijschap sprong hij bijna in de lucht; toen hij nog op straat zwierf, had hij altijd verwoed gezocht naar een groep honden waar hij zich bij aan kon sluiten. Maar geen enkele Roedel was bereid geweest hem op te nemen. Hij voelde zich eenzaam, zonder anderen om hem heen. Zonder mensen of dieren waar hij trouw aan kon zijn. Zijn blijdschap en nieuwsgierigheid wonnen het van zijn voorzichtigheid, en kwispelend kwam hij uit de struiken. "Hallo! Ik heet Rafel, maar noem me maar Raff," zei hij vrolijk. "Mag ik bij jullie Roedel? Ik zal eeuwig trouw zijn en alles voor jullie doen!" De kleine husky meende wat hij zei. Hij was iemand waarop je kon vertrouwen, wie je je eigen leven zou kunnen toevertrouwen. Ook was hij vrolijk, nieuwsgierig en leuk gezelschap. Met zijn kopje schuin, één hangend oortje en vragende ogen wachtte hij op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Teef
|| Posts : 16
RPG berichten : 6

Karakter profiel
Leeftijd: 9 maanden
Elite: Where can I live?
Partner: a lonely dog looking for a friend

Let's play the game  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's play the game    Let's play the game  Emptydo mei 31, 2012 4:20 am

Kiki kwam tevoorschein uit de struiken, ze had nu genoeg moed om te vragen bij deze roelen te komen. 'Hallo..' Aarzelde ze. Ze wist niet zo zeker meer of ze wel bij de roedel mocht. Maar nu was ze te laat. 'Mag ik bij jullie roedel? Ik zal heel erg mijn best doen' Zei ze een beetje verlegen. Opeens bedacht ze zich dat ze nog niet haar naam had genoemd. ' Ik heet trouwens Kiki.' Zei ze snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let's play the game  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's play the game    Let's play the game  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's play the game
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Oase :: Loofbos-
Ga naar: