PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 What am I doing here?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Amethist

Amethist


Poes
|| Posts : 9
RPG berichten : 1

Karakter profiel
Leeftijd: 1 jaar
Elite:
Partner:

What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: What am I doing here?   What am I doing here? Emptyma maa 26, 2012 6:33 am

Ongelovig keek Amethist naar het gebouw voor zich. Voor de kleine kat leek het reusachtig. Haar eerste reflex was om weg te rennen. Maar ze sprak zichzelf vermanend toe. 'In het wild kan je niet overleven...' Ze wist het uit ervaring. Al een half jaar had ze geprobeerd te overleven, maar ze was geen goede jager en van mensen was ze bang. Daardoor was ze nu bijna graatmager. Ze probeerde er niet aan te denken. Daarom richtte ze haar aandacht maar op het gebouw voor haar. Het was een asiel, dat wist ze. Maar ze wist niet of ze beter af zou zijn dan in het wild. Beverig deed ze een stap naar voor. Elke vezel in haar lichaam schreeuwde om te vluchten, maar haar gezond verstand won. Voorzichtig liep ze naar de deur en snuffelde eraan. Ze rook duidelijk mensen, maar ook katten en honden. Honden? Vlug deed ze een stap naar achter. Maar ze zouden toch gescheiden zitten? Zouden de mensen gevechten toelaten? Verschrikkelijke gedachten wervelden door haar hoofd. Voor ze zich kon bedenken probeerde ze de deur open te duwen. Gelukkig kwam er net een mens aanlopen. 'Zo kleintje, wat brengt jou hier? Ben je alleen?' Hij pakte Amethist op en liep naar binnen. Ze keek verwonderd rond. Zo veel vreemde dingen! Nieuwschierig besnuffelde ze alles. Dan zette de mens haar weer neer. 'Welkom in je nieuwe thuis, kleintje' En wonder boven wonder, voelde Amethist zich opeens thuis, echt thuis.

(Ik weet niet of ik die mens mocht verzinnen, maar iemand moest haar naar binnen brengen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Teef
Naam : Melissa || Posts : 28
RPG berichten : 13

Karakter profiel
Leeftijd: 1 Year
Elite: TSP[Oreo]
Partner: I am to yong

What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What am I doing here?   What am I doing here? Emptyvr mei 25, 2012 6:50 am

(ik heb ook met Ruta(mijn andere profiel) een verzonnen baasje en die komt soms in haar verhalen voor, maar ik doe het heel vaak, pesonen verzinnen)

Penny lag binnen in en hoekje, ze keek om zich heen. Penny was hier nog geen week en nogsteeds geschokt door de ervaring van haar vroegere familie en hun dood. Ze keek verdrietig voor zich uit. Ze had bijna geen kracht meer om verder te leven, toch wist ze dat er een geheel nieuw beging voor haar lag, dat gaf haar de moed om toch door te gaan. Ze keek omhoog door het raam, de wolken dreven langzaam voorbij. Er rolde een traantje over haar wang, het laatste traantje om haar familie.'Where are you? Fluisterde ze zachtjes, de beelden zweefde nog steeds in haar kop. Ze was diep in haar gedachten verzonken. Er kwam een kat binnen, even keek Penny op en legde daarna weer verdrietig haar kop tussen haar poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What am I doing here?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het opvangcentrum :: Ingang-
Ga naar: