PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw oud lid is back

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Malice

Malice


Teef
Naam : Emma of Muppet =3 || Posts : 111
RPG berichten : 3

Karakter profiel
Leeftijd: 5 years
Elite:
Partner:

Nieuw oud lid is back Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw oud lid is back   Nieuw oud lid is back Emptyza maa 24, 2012 11:30 pm

Hellooooo people,
Me = Emma dan weet je dat ook weer. Nu niet meteen terug naar de Index gaan nu je mijn naam weet >3

Eerst ga ik me nog even voorstellen, sommmige zullen me wel kennen van de vorige LA. Mijn gebruiksnaam ben ik vergeten, (ja soms ben ik erg slim) dus die moet je me maar weer gaan herinneren. Als je hem weet zeg hem please want ik wil hem graag weer weten ;P. Ik ben jaar oud, zit op havo/vwo. Zit in 1Q (coole naam hé :3). Woon in Zuid-holland. Een nederlander dus, ik heb niks tegen Belgen dus wees niet bang ik bijt niet. Ik heb 2 katten, grijsje en sokje. Grijsje is grijs (^^), sokje heeft witte sokken, witte buik en is verder zwart. Ze zijn zusjes van elkaar en nu 6 jaar als ik het goed heb. Ik heb ook een aquarium, met een stuk of 20 gups, dus als je nog guppen wilt? 3 Vissen springen eruit (nee niet letterlijk)

-Micro, was eens een kleine baby gups. Ik hield hem eerst in mijn vissekom hoe slecht, maar hij heeft het overleefd. Hij is nu nogal macro en heeft de mooie leeftijd van 2 jaar bereid. Ze zwemt nog vrolijk rond dus dat gaat wel goed
-Big mamma, gelige guup, erg dik maar bevalt niet van baby guppen. Ze heeft waarschijlijk gewoon overgewicht ^^, terwijl de andere gups wel mooi slank zijn. Ik heb haar nu 1 jaar, ze zwemt nu ook nog steeds vrolijk rond.
-Zeepaardje, gup met vergroeïng in rug, het lijkt dus alsof ze een zeepaardje is. Ik heb geen nakomelingen met kromme rug gezien dus ze heeft waarschijnlijk eens een keer klem gezeten en daarbij haar rug verbogen ofzoiets. In iedergeval ze zwemt nog steeds vrolijk rond dus laat ik haar leven '_'.

Zoals je hebt gemerkt waarschijnlijk zijn mijn dierbare gups allemaal vrouwlijke. Dit komt omdat ik die gewoon veel leuker vind dat de mannelijke, en ik geen mannen meer in mijn bak wil. Hoewel er nog 3 inzitten die mijn schepnet ontweken hebben >3 die ga ik er dus zo snel mogelijk uit halen. Wees gerust ik vermoord ze niet, doe ze gewoon in een kom voor 't verkoop.

Oh ik heb ook nog 6 corydorassen in mijn bak ziten, 3 corydoras pygmeaus en 3 corydoras habrosus. Als je wilt weten hoe ze eruit zien.... Google is de ideale oplossing voor al u vragen.

Het is toch iets langer geworden dan gedacht, ik hoop dat jullie niet verdwaald zijn in de lappe tekst :3


Greetz Emma

(voor foto's van aquarium, katten, meself moet je even vragen Razz, ook msn, vraag gerust)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ulquiorra

Ulquiorra


Kater
Naam : PEN || Posts : 492
RPG berichten : 14

Karakter profiel
Leeftijd: 2.7 years
Elite: Let's fight for the Masters of Time [Me]
Partner: Someday I will walk away and say: 'You fucking disappoint me'

Nieuw oud lid is back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw oud lid is back   Nieuw oud lid is back Emptyza maa 24, 2012 11:35 pm

Elloow Emma ;3
Eerlijk gezegd had ik stiekem wel verwacht dat je hier je kop ooit nog zou laten zien.
Vragen heb ik niet echt aangezien ik redelijk veel van je weet als oud mattie.
Well, veel plezier op de nieuwe, coolere LA!

Xx Roomz/Dwarf-sama
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Teef
Naam : Lies || Posts : 268
RPG berichten : 15

Karakter profiel
Leeftijd: 3 years
Elite: Once..
Partner: Someone tries to steal my heart

Nieuw oud lid is back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw oud lid is back   Nieuw oud lid is back Emptyzo maa 25, 2012 1:22 am

Wilkomme Emma =D
(mijn duits is niet al te best) x3
Ik heb geen vragen. (:
Heel veel plezier op LA (ik denk dat dat wel gaat lukken)

xx Lies
Terug naar boven Ga naar beneden
Malice

Malice


Teef
Naam : Emma of Muppet =3 || Posts : 111
RPG berichten : 3

Karakter profiel
Leeftijd: 5 years
Elite:
Partner:

Nieuw oud lid is back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw oud lid is back   Nieuw oud lid is back Emptyzo maa 25, 2012 1:25 am

@Romy Thank u, idd ik kan nooit lang wegblijven (btw luister je gummy bear liedje :') )
Idd mijn goede/slechte kanten... ^^
Hij is idd awesome geworden and thank u again.

@Lisanne, Thank u too, ach ik kan niet eens duits ^^'
Haha ok, zal wel gaan lukken denk ik
Zeker nu Emma in the house is Razz
Nee grapje het is hier altijd al gezellig geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw oud lid is back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw oud lid is back   Nieuw oud lid is back Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw oud lid is back
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw karakter: Saartje!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Wachtkamer :: Praatzaal :: Voorstellen-
Ga naar: