PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I wanna join

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Pip

Pip


Poes
Naam : ll Puck || Posts : 87
RPG berichten : 5

Karakter profiel
Leeftijd: 3.5 months
Elite: young, wild & free
Partner: ha! ya think u can handle me?

I wanna join Empty
BerichtOnderwerp: I wanna join   I wanna join Emptyzo maa 18, 2012 8:31 pm

Met grote stappen liep het kleine katje door de ruimte. Ze vond het hier vreselijk. Waar was de straat ? Waar waren de vuilnisbakken? Waar waren de ratten en de muizen? Haar poten gleden uit onder de gladde vloer. Zin om zich daarover druk te maken had ze niet. Ze wilde naar buiten. Zo snel al mogelijk was. De hele tijd liepen er honden en katten langs die van het vieze plakspul aten dat in bakjes door de kamer stond verspreid. Ze wilde dat voer niet aan raken. Ze was van de straat dus ze zou zelf haar eten moeten zoeken. Tenslotte vertrouwde ze de mensen hier niet en dit voedsel kwam duidelijk van hun. Ze zag andere katjes met elkaar spelen. Stiekem wou ze wel mee doen, maar ze was boos. Dus mocht ze van zichzelf niet spelen. Die mensen moesten eerst maar een weten dat ze niet blij was om hier te zijn. Na een aantal keer rond te hebben gelopen door de ruimte ontspande ze wat meer. Misschien was het allemaal niet zo erg? Toch wou ze het nog niet toegeven. Ze was ontzettend eigenwijs en kon erg goed chagrijnig reageren. Ze was ten slotte een echte zwerfkat. Trots hief ze haar kop en wandelde door de ruimte. Nee, Pip was zeker geen katje om met blote handen vast te pakken.

Langzaam wandelde ze verder. Haar poten begonnen nu toch wel te jeuken om te gaan spelen en rennen. Ze probeerde het uit te stellen maar helaas, haar poten maakte een raar sprongetje en ze lanceerde zich zelf in de lucht. Ze zag hoe een wat oudere hond verschrikt op keek. Ze lachte, misschien was het allemaal nog niet zo erg. Het enige wat ze nodig had was vrienden, of een groep waar ze zich bij kon aan sluiten. In de paar dagen dat ze hier was had ze al het een en ander gehoord over de Ritoru pack. Een clan speciaal voor de jonkies van het opvang centrum. Ze grijnsde, dat zou precies iets voor haar zijn. Alleen nu was er nog een probleem, waar was de leider? Ze had hem al vaker gezien, maar had het lef niet om op hem af te stappen. Maar nu ze wist dat de clan een echte, officele groep was kreeg ze wat meer moed. Net toen ze naar buiten wou lopen stapte Sam binnen. Ze grijnsde en zonder te twijfelen trippelde ze naar hem toe. "Ik hoorde dat de RP nu een officele groep is?" vroeg ze nieuwsgirig. "Zou ik me daar dan bij mogen voegen?" plakte ze er nog snel achteraan. Zodra ze de woorden gezegd had begon ze te twijfenen. Zou ze te opdringerig geweest zijn? Als zwerfkat zeiden ze vaak tegen haar dat ze te druk was, te opdringerig. Vragend keek ze de oudere reu voor haar aan. Wat zou hij zeggen?

[Sam]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna join
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het opvangcentrum :: Voerruimtes-
Ga naar: