PortalIndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Was I so bad?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Cece

Teef
Naam : Endria || Posts : 21
RPG berichten : 2

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: Me, Myself and I
Partner: Love is find the true one

BerichtOnderwerp: Was I so bad?    zo maa 18, 2012 4:13 am

Aiden

Cece keek naar de grote ingang. Het zag er mooi uit en ze wist gelijk dat de dieren het daar niet slecht hadden. Het zag er mooi en goed uit maar, toch wilde ze niet naar binnen. Ze wilde terug naar huis en als ze nou eenmaal binnen de poort was kwam ze er niet snel weer uit. Ze trok aan haar riem maar, het hielp niets. De man die haar vast had rukte 2 keer zo hard terug zodat ze gedwongen werd om mee te lopen. Met haar staart tussen de poten liep ze naar de deur toe. De man deedt hem open en trok haar mee naar binnen. Ze kwamen in ene hal. Niet klein maar, ook niet groot. Er hingen wat schilderijen en tafeltjes die de ruimte minder kaal maakten. In het midden stond een balie met een vrouw erachter die zenuwachtig achter haar computer zat te typen. Het was voor de rest akelig stil en de man liep naar het bureau toe. Gehoorzaam maar, met tegenzin liep ze mee. De mn praatte in de vreemde mensentaal met de vrou en het duurde lang. De vrouw stelde allemaal vragen waar de man antwoord op gaf. De vrouw tikte ook steeds ieder antwoord in op de computer. Teon ze eindelijk klaar waren gaf de man haar een boekje. Ze kende dat boekje. Toen ze uit haar nest weggehaald werd kreeg haar baasje ook dat boekje. Die hoorde zeker bij haar. Ook als ze naar de dierenarts ging moest er een stempel in. Dat ding gign dus steeds met haar mee. De vrouw nam de riem over en liep met haar naar een andere deur terwijl de man weg ging. Nu begon er een nieuw tijdperk in haar leven. Nu was ze in een grote zaal en haar riem en halsband werden afgedaan. De vrouw liep weer weg en nu was ze alleen in de zaal. Wat moest ze doen? Mocht ze nu zomaar weglopen? Lieten ze haar aan haar lot over? Ze merkte op dat er nu geen dueren meer waren en dat ze weg kon lopen. Misschien kon je hier toch maar beter je eigen gang gaan. Even bleef ze twijfelend staan. Wat zou ze doen? Opeens drong er een geur haar neusgaten binnen. Een andere hond, een reu was hier ergens. Ze keek om haar heen en zag hem op een gegeven moment staan. 'Heej' riep ze naar hem.

------------------------------------------------
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

BerichtOnderwerp: Re: Was I so bad?    zo maa 18, 2012 6:55 am

Hij begon met zijn poten. Zijn tong gleed met rustige bewegingen over zijn vacht. Hij wou zijn vacht schoon hebben. Dat was een ding wat hij altijd graag zag. Hij hield van rollen van zich vies maken, maar als hij de deur uit ging wou hij schoon zijn. Dat wou hij dan ook zelf doen en niet door de tweebeners, daar had hij echt geen behoefte aan. Hij sprong overeind toen hij het goed genoeg vond en schudde zijn vacht even uit. Daarna liep hij naar het raam en keek naar zijn reflectie in de ruit. Ja, helemaal perfect. Hij was geen ijdeltuit maar op de een of andere manier was dat gewoon een drang die hij bezat. Hij verbreedde zijn blik van zijn spiegelbeeld naar buiten. Het was een mooie winterdag. De lucht was grijns, maar hij zag dat er geen wind stond. Er ontstond een glimlach om zijn lippen en hij spitste zijn oren. Een nieuwe dag stond voor de deur en hij zou het er weer van nemen. Elke dag weer kon hij genieten van de verschillende honden en katten in het opvangcentrum. Hij sprong weer van de vensterbank af en liep de slaapruimte uit. Hij liep even door naar de voerruimte om wat te eten voordat hij naar buiten ging. De brokken waren niet zijn lievelingsvoer maar het was tenminste voedzaam. Hij stak zijn kop in een van de bakken en schrokte wat voer naar binnen. Daarna draaide hij zich om en liep de voerruimte uit. Hij liep de trap af, maar voordat hij naar buiten liep drong een onbekende geur zijn neus. Hij stopte met lopen en draaide zijn kop naar de geur. Voor hem stond een witte hond. Ze begroette hem en hij knikte naar haar. Hij liep naar haar toe met een kalme glimlach om zijn lippen. “Hallo,” begroette hij haar terug. “Jou ken ik nog niet,” vervolgde hij met een grijns. “Mijn naam is Aiden,” Hij keek haar onderzoekend aan, wat voor soort hond had hij voor zich? Nou ja, daar zou hij snel genoeg achter komen.

[Waarom doet mijn com altijd zo raar met de tekst :') ]

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cece

Teef
Naam : Endria || Posts : 21
RPG berichten : 2

Karakter profiel
Leeftijd: 2,5 years
Elite: Me, Myself and I
Partner: Love is find the true one

BerichtOnderwerp: Re: Was I so bad?    zo maa 18, 2012 8:11 am

Cece nam de reu nauwkeurig in zich op. Het was een Akita inu zonder twijel. De kleuren van zijn vacht, de oren en de krulstaart, geen twijfel mogelijk. Zijn vacht zag er verzorgt uit. Een beetje te verzorgt vond ze zelf. Hij droeg ook geen halsband net zoals zij omdat, die afgedaan was. Haar blauwe ogen wendden zich af van de reu en keek de zaal nog eens rond. Het zag er mooi uit. Ze zou het hier niet slecht hebben dat kon ze gelijk zien want, ze knde de mensen. Hoe mooier hun huizen waren hoe meer geld ze hadden en hoe meer speeltjes en beter voer vor je kochtten. Mensen hielden ervan om te laten zien hoeveel geld ze hadden en hoeveel spullen ze hadden. Ze waren best wel ijdel maar, je had ook mensen met verschillende karakters. Sommigen waren hard en gemeen en anderen waren vriendelijk en geduldig. Ze hield van die laatsten. Haar baasje was ook zo'n iemand geweest maar, die was er niet meer. Die was dood. “Hallo,” begroette hij haar. “Jou ken ik nog niet,” vervolgde hij met een grijns. “Mijn naam is Aiden,” Zei de reu. Cece keek in zijn ogen. Hij was een hond van hier dus hij zou haar wat kunnen vertellen over deze plek en hoe je hier moest leven. "Mijn naam is Cece en, ik ben inderdaad nieuw' reageerde ze. "En tot nu toe snap ik nog steeds niet wat voor iets dit cetrum is. Ik snap wel dat hier baasjesloze dieren gedumpt worden maar, meer ook niet. Kun jij me wat meer vertellen?' Vroeg ze. Van Aiden zou ze vast wel wat wijzer worden. Hij leek haar wel vriendelijk en misschien kon hij haar even rondleiden ofzo. Op zijn minst moest ze even horen hoe het hier werkte want, anders zou er niet veel van haar komen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

BerichtOnderwerp: Re: Was I so bad?    zo maa 18, 2012 10:05 am

Hij knikte haar kalm toe toen ze zei dat ze hier inderdaad nieuw was. “Ja, zo’n idee kreeg ik al.” Zei hij. Het was niet neerbuigend bedoeld, gewoon eerlijk. Haar geur rook anders dan de honden en katten die hier al een langere tijd waren, dat was gewoon een feit. “Aangenaam Cece,” begon hij voordat hij antwoord gaf op haar vraag. “Het is inderdaad een opvangcentrum. De dierverzorgsters zijn hier heel aardig en ze zorgen heel goed voor ons,” begon hij. Eigenlijk begon hij altijd zo. Het gaf hem een goed gevoel om het op die manier te zeggen. Want hij meende het echt. “Boven,” hij knikte naar de trap. “Daar zijn de voerruimtes en de slaapruimtes. Eten ligt er altijd wel klaar en er zijn ook altijd slaapplekken vrij,” ging hij verder. “Bij de ingang,” hij knikte naar de ingang. “Daar is ook een keuken en de kantine van de dierverzorgsters,” Hij keek haar even aan. “Het is een vrij opvangcentrum je mag dus overal komen,” Hij glimlachte. “Buiten op de binnenplaats is een fontein, beeldentuin, bloementuin en speelplaats, daar kun je je altijd prima vermaken.” Hij legde even alles kort uit anders zou het een heel verhaal worden. “Daarbuiten ligt nog een heel gebied, bos en heide van alles eigenlijk,” Hij nam even een adempauze. “Er leven hier honden en katten, sommige leven hier in roedels of clans. Verder wijst alles zich vanzelf wel denk ik,” Hij glimlachte naar haar. “Is het zo een beetje duidelijker?” Hij keek haar vragend aan.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Was I so bad?    

Terug naar boven Go down

Was I so bad?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het opvangcentrum :: Ingang-
Ga naar: