PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I have see something....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sunset

Sunset


Teef
Naam : Julya || Posts : 78
RPG berichten : 13

Karakter profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Elite:
Partner: Who can love me?

I have see something.... Empty
BerichtOnderwerp: I have see something....   I have see something.... Emptywo maa 14, 2012 6:37 am

De kleine pootjes stapten over de grond die verwarmd werdt door de zon. Sunset bleef even in de zon staan en voelde haar vacht op warmen. Ze had gehoord van de Pack van Oreo, en daar wilde ze in. Het was een lieve hond en ze zou hem graag dienen. Alleen wist ze niet precies wat zij dan moest doen, maar daar kwam ze nog wel achter. Ze liep het loofbos in, de plek waar de pack zich verstigde, hier zou ze Oreo wel vinden. Ze stak haar snuit omhoog en liet een aarzelende, onzekere maar schattige huil los. Daarna keek ze om zich heen, om een geur van Oreo op te vangen. Ze wilde in een pack, met honden die haar konden leren jagen. Konden leren vechten. Konden leren overleven, want dat was het belangrijkste natuurlijk. Sunset draaide haar kop met een ruk toen ze Oreo rook. "Oreo!" het was enthousiaster dan het was bedoelt, maar ze was blij de hond weer eens te zien. Niet dat ze Oreo nou zo lang niet meer gezien had, maar toch. Voor haar was een nacht alleen best eng! Ze trippelde naar de hond toe. "Ikke..." begon ze wat stuntelig. "Ik wil graag in jou pack." zei ze toen maar, ze wist ook niet hoe ze het anders moest brengen.

-Oreo!-
Terug naar boven Ga naar beneden
Oreo

Oreo


Reu
Naam : Lisanne/Lies/Liesje || Posts : 266
RPG berichten : 15

Karakter profiel
Leeftijd: 2 years and 6 months
Elite: The Seliona Pack [Myself]
Partner: I come from another planet. My feelings for you aren't normal. But, I don't care what other people say about it. I am who I am

I have see something.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have see something....   I have see something.... Emptyzo maa 18, 2012 3:15 am

Lui kwam de Border Collie overeind. Een luide gaap was te horen. De hele middag had hij lekker in het zonnetje liggen dutten. Oreo had toch niks anders te doen. Soms vond hij zijn leven te normaal. Zelfs nu hij zijn eigen roedel had, was zijn leven nog niet spannend genoeg. Zijn roedel bestond ook maar uit twee leden. Hij en Sterre. Sterre was zijn halfzusje. Oreo was dol op de kleine pup. Ze was heel speels en levendig. In vergelijk tot een paar dagen geleden, toen Oreo haar had gevonden voor de ingang van LA. Sterre was uitgehongerd geweest. De arme pup was uit huis gezet omdat ze te speels was. Maar, ja alle pups waren speels en wilden alles ontdekken. Oreo zuchtte. Sommige mensen begrepen honden gewoon niet. Ze bedoelden het dan wel goed, maar op een verkeerde manier. Daarom had de reu het niet zo op mensen. De reu sjokte lui door het mooie loofbos. Zijn territorium. Er was nog een andere hondenroedel. Een slechte. De Darkness pack. Oreo's roedel was goed. Een schattig klinkende huil doorklief de stilte. Meteen herkende hij die. Het was de huil van Sunset. De pup die hij twee weken geleden had ontmoet. Oreo versnelde zijn pas en was binnen no-time bij het jonge teefje. Sunset riep enthousiast zijn naam. Oreo kwispelde vrolijk. Sunset kwam naar hem toe. Ze stuntelde een beetje met woorden, maar kwam er uiteindelijk wel uit. Ze vroeg of ze bij zijn roedel mocht. Oreo glimlachte warm, terwijl hij naar de pup keek. ''Maar natuurlijk mag je bij mijn roedel, Sunset.'' Zijn stem klonk warm en menend. Hij ging zitten en keek even naar de de jonge hond. Ze was nog vollop in de groei en moest nog veel leren. Een roedel zou goed voor haar zijn. Kon ze gelijk wat soortgenootjes leren kennen. Misschien konden Sunset en Sterre wel heel goed met elkaar overweg. ''Mijn halfzusje Sterre zal het leuk vinden dat er iemand bij de roedel komt,'' glimlachte Oreo. Hij keek weer naar de pup.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Teef
Naam : Julya || Posts : 78
RPG berichten : 13

Karakter profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Elite:
Partner: Who can love me?

I have see something.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have see something....   I have see something.... Emptydo maa 22, 2012 11:09 pm

''Maar natuurlijk mag je bij mijn roedel, Sunset.'' Zijn stem klonk warm en menend. Sunset glimlachte dankbaar, haar staart ging blij heen en weer, waardoor wat bladeren op de grond op dwarrelden. ''Mijn halfzusje Sterre zal het leuk vinden dat er iemand bij de roedel komt,'' glimlachte Oreo. Ze keek hem aan. "Hoe oud is ze?" vroeg ze nieuwschierig. Misschien was het ook wel een pup. Hoe groot zou ze zijn? Straks was ze veel groter dan haar. "Is ze groter dan ik?" want dat vond ze wel eng. Ze had het nog niemand verteld, maar ze had veel wonden waar haar vacht al over heen was gegroeit, veroorzaakt door andere honden. Ze had Aiden ook eng gevonden, maar had niets laten merken. Sunset ging zitten en begon haar achter poot te wassen. Ze had nog in een klem gestaan, maar de wond is goed genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oreo

Oreo


Reu
Naam : Lisanne/Lies/Liesje || Posts : 266
RPG berichten : 15

Karakter profiel
Leeftijd: 2 years and 6 months
Elite: The Seliona Pack [Myself]
Partner: I come from another planet. My feelings for you aren't normal. But, I don't care what other people say about it. I am who I am

I have see something.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have see something....   I have see something.... Emptyvr maa 23, 2012 8:26 am

Sunset vroeg naar de leeftijd van Oreo's halfzusje Sterre. ''Sterre is nu bijna vijf maanden,'' zei Oreo. Hij moest het even na tellen. Maar, hij kwam er aardig in de buurt. Sterre was nu precies vier maanden en twintig dagen oud. Nou ja, jong dan. Oud vond Oreo zo.. Oud klinken. Alsof je al bijna aan het eind van je leven was. Sunset wilde weten of Sterre groter was dan haar. Oreo bekeek Sunset eens goed. Sterre was iets kleiner. Maar, Border Collies waren over het algemeen ook kleiner dan rassen zoals Sunset. ''Sterre is iets kleiner dan jou, Sunset.'' zei Oreo vriendelijk. Hij zette een glimlach op. De pup ging zitten en begon haar achterpoot te wassen. Er had waarschijnlijk een wond gezeten, maar die was goed genezen zo te zien. Oreo ging ook zitten en sloeg zijn staart over zijn poten heen. ''Ik ga geen vragen meer stellen. Want, ik ken je al. Dus bij deze ben je officieel lid van de Seliona Pack. Je krijgt ook gelijk een rang. Jou rang is Giovane. Die rang is voor honden onder de een jaar.'' zei Oreo. Hij keek de pup aan. Wachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I have see something.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have see something....   I have see something.... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I have see something....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Oase :: Loofbos-
Ga naar: