PortalIndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Where am I?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Delailah

Teef
|| Posts : 10
RPG berichten : 6

Karakter profiel
Leeftijd: 2 jaar
Elite: I want to lead my own!
Partner: ~

BerichtOnderwerp: Where am I?   di maa 13, 2012 2:35 am

Delailah keek verdwaast om zich heen. Waar was ze? Was er nou niemand met bruikbare informatie? Het was hier zo donker, duister. De Benner sennen hond keek rond. Godsamme kom op nou! Ze begon te rennen. Ze moest nu echt naar een helder gebied, ze hielt hier niet van! Delailah blafte even luid, misschien dat iemand haar hoorde. Waarschijnlijk niet, en anders zou ze slechte dieren tegen komen. Hopelijk geen mensen. Hoe wel je het niet zou zeggen was Delailah nog nooit in de handen van mensen geweest. Haar vader was een wilde hond maar haar moeder niet, maar haar vader wilde haar niet bij de mensen in de buurt hebben. Waar haar ouders nu waren wist ze niet. Ze keek naar de bomen, ze waren bijna griezelig! Delailah zuchtte en liep verder. Kwam ze er nog ooit uit?

-Flutje, ik weet het..-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

BerichtOnderwerp: Re: Where am I?   di maa 13, 2012 5:13 am

Hij liep met zijn neus tegen de grond. Er lag een diepe frons tussen zijn wenkbrauwen terwijl hij de geuren van de grond opsnoof. Waar had hij dat bot nou gelaten? Hij wist zeker dat hij hem hier ergens begraven had. Hij wist dat The Mauaji clan dit gebied geclaimd had, alleen daar trok hij zich niet zo veel van aan. Hij liet zich niet wegjagen door een groep katten of honden. Als hij ergens wou zijn dan ging hij daar heen. Ook al was het een groep die hem zou kunnen verwonden, dat merkte hij dan vanzelf wel. Dan wist hij meteen dat hij beter op moest letten. Zo had hij ook zijn lesje geleerd bij de velden en de heide. Met de boze buurtjes van het opvangcentrum, maar dat had hij ook nog steeds overleefd. Hij bleef staan zijn poot nog in de lucht om de volgende stap te zetten. Hij zette zijn voorpoot weer neer en er verscheen een brede grijns om zijn lippen. Hier lag dat bot dus. Hij zette zijn nagels in de aarde en begon een gat te graven. De grond was niet zo hard meer dat je er niet meer doorheen kwam, omdat het te erg bevroren was. Dus had hij besloten dat hij zijn bot wel weer een keer op kon gaan graven. De dierverzorgsters hadden hem die in de herfst gegeven en hij had hem een hele winter begraven laten liggen. Hij stopte met graven toen zijn nagels een krassend geluid maakte het teken dat hij bij het bot aangekomen was. Hij stap zijn kop in het gat en nam het bot tussen zijn tanden. Hij legde het naast het gat en begon het gat weer dicht te gooien. Hij zou niet willen dat er iemand zijn poot in verstuikte door zijn schuld. Toen hij het gat weer dicht had pakte hij het bot tussen zijn tanden en schudde zijn vacht uit. Waar de aarde van af vloog, maar nog steeds bleven er stukjes aarde in zijn vacht kleven. Hij kon in zijn kop al één plus één optellen, dat werd weer een bad. Misschien kon hij dat dan beter zelf doen voordat een van de verzorgsters hem in bad zou stoppen. Daar had hij namelijk een gruwelijke hekel aan. Hij wou zich net omdraaien om weer in de richting van het opvangcentrum te lopen toen hij iets hoorde. Hij keek in de richting van het geluid toen hij een teefje zijn kant op zag komen. Hij liet het bot voor zijn poten vallen en keek haar nieuwsgierig aan. “Hallo daar,” zei hij toen. “Ben je verdwaald?” Hij keek haar vragend aan. “Jou ken ik nog niet, mijn naam is Aiden.” Er verscheen een vriendelijke glimlach om zijn lippen terwijl zijn nachtzwarte ogen nieuwsgierig in de hare keken.

------------------------------------------------
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Odion

Kater
Naam : Whatever. You're just jealous. || Posts : 637
RPG berichten : 58

Karakter profiel
Leeftijd: 4,5 years
Elite: Mauaji, we're taking 'em down! [Chief]
Partner: I'm simply the best

BerichtOnderwerp: Re: Where am I?   di maa 13, 2012 5:31 am

Opgetogen trippelde Odion door het donkere woud. Zijn staart stak fier in de lucht, zijn poten ploften zacht op de bosgrond. Hij was op weg naar het nieuwe gebied van de Mauaji, waar hij regelmatig kwam om te kijken hoe de zaken ervoor stonden. Hij hield van dit gebied, hij hield van zijn gebied. Het donkere bos had een lugubere uitstraling, dus was het geen geliefde plek bij dieren. Maar Odion voelde zich hier opperbest. Dit was waar hij thuishoorde, en niet in dat warme, gezellige opvangcentrum. Vol stinkhonden.
De laatste dagen was de kater veel bezig met honden. Het liefst vergat hij die beesten meteen, maar bedacht zich daarna al snel weer dat het zijn taak was om de lomperiken uit te schakelen. Volgers had hij al gevonden, en samen met hen kon hij de Mauaji oprichten. De katten zouden onder zijn leiding allerlei aanvallen doen op honden. Er werden op dit moment nog geen plannen gemaakt, eerst moest de groep nog een beetje opstarten. Maar als het aan Odion lag, begonnen ze meteen. Hoe eerder ze begonnen, hoe eerder ze de wereld konden bevrijden van deze grote plaag.
Bij het horen van geluid spitste Odion zijn oren. Hij stak zijn kop in de lucht en snoof de bosgeur diep op. Meteen hierna dook hij ineen. De sterke, smerige geur van hond hing nog vers in de lucht. Hij was zo in gedachten geweest, dat hij deze geur nog niet eerder had geroken. Wat een sukkel ook. Schichtig keek de kater om zich heen maar zag niets. Laag tegen de grond gedrukt volgde hij de geur, terwijl hij zijn oren heen en weer liet wiebelen om alle geluiden in de omgeving op te vangen. Al snel kon hij twee silhouetten ontdekken. De silhouetten leken sprekend op die van honden. Oh boy, here we go.
De oranje kater stoof naar voren en sprong vanuit het struikgewas op een grote steen. Hij hijgde even van zijn snelle sprint, en keek daarna de twee honden één voor één aan. "Hey, rotbeesten, wat moeten jullie hier?" snauwde Odion vanaf zijn veilige plek op de steen. Hij zette zijn haren recht overeind en zijn oren plakte hij tegen zijn schedel. Hij stond klaar voor de aanval, mocht een van de twee breinloze haarballen hem aan proberen te vallen. Pfuh, hij was niet bang. Honden waren misschien wel vele malen groter als hij was, maar dat maakte hem echt niets uit. Een waardige strijder was niet bang. "Jullie weten dat dit míjn gebied is?"

"May I? (:"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Delailah

Teef

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Where am I?   wo maa 14, 2012 1:32 am

Een andere honden geur rook ze. Delailah hief haar kop opgelucht toen er een bruine reu aan kwam. “Hallo daar,” zei hij toen. “Ben je verdwaald?” Hij keek haar vragend aan. “Jou ken ik nog niet, mijn naam is Aiden.” Er verscheen een vriendelijke glimlach om zijn lippen terwijl zijn nachtzwarte ogen nieuwsgierig in de hare keken. "Hallo," zei ze vriendelijk terug. "Mijn naam is Delailah, en ja, ik ben volgensmij verdwaalt," zei ze tegen de reu. Ze schatte dat het dier ongeveer even oud was als zij zelf. Toen hoorde ze een iet wat dreigende stem achter zich. "Hey, rotbeesten, wat moeten jullie hier?" Delailah draaide zich geschrokken om en keek recht in de ogen van een rode kater. Die rode kater leek heel boos te zijn... "Jullie weten dat dit míjn gebied is?" vervolgde de kater. Delailah schudde haar kop. Hier waren dus ook al clans en Packs. Misschien dat ze zich bij een van hen kon voegen, of zelf een pack beginnen. Maar dat laatste zou wel heel lastig zijn...

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aiden
Bendeleider

Reu
Naam : Julia || Posts : 1023
RPG berichten : 95

Karakter profiel
Leeftijd: 3,5 years
Elite: I don't like rules~
Partner: Friendship marks a life even more deeply than love. Love risks degenerating into obsession, friendship is never anything but sharing

BerichtOnderwerp: Re: Where am I?   wo maa 14, 2012 8:26 pm

Hij glimlachte naar haar toen hij de opluchting in haar ogen zag. Hij ging zitten terwijl hij wachtte totdat ook zij haar naam zou zeggen. Sommigen wouden hun naam niet zeggen, dat wist hij wel. Alleen ergens verwachtte hij het toch altijd wel, dat hij de naam van diegene te weten zou komen. Als dat dan niet het geval was, dan was dat wel eens een teleurstelling. Hij had graag een naam bij het beeld in zijn kop. “Aangenaam Delailah,” zei hij toen. “Ja, dat wil makkelijk in dit bos,” vervolgde hij. “Ik ben opgegroeid in het opvangcentrum dus ik weet de weg hier wel,” Hij glimlachte opnieuw naar haar. “Was je op weg naar het opvangcentrum?” Hij keek haar nieuwsgierig aan. “Ik kan je daar namelijk wel heen brengen,” Hij knikte even. Toen de geur van een kat zijn zintuigen prikkelde. Hij zuchtte even zacht, daar zou je het hebben. Hij wist van wie de geur was. Ook al had hij de kat nog nooit gesproken. Hij had de geur al snel gelinkt aan de leider van de clan. Dat werd nog een fijn gesprek, want hij liet zich niet wegjagen. Hij ontliep conflicten liever, maar als hij ergens weg gejaagd werd dan hield hij zijn poot stijf. Want hij woonde hier al zowat zijn hele leven en daarom vond hij dat anderen het recht niet hadden om hem weg te jagen, tenminste een poging tot deden. Want hij luisterde daar niet graag naar. Hij sprong overeind en keek Odion aan. “Ook aangenaam,” zei hij toen. “Odion neem ik aan,” Hij knikte de kat even toe. Hij zuchtte nog eens toen hij zei dat dit zijn gebied was. “Weet je ik woon hier al vanaf dat ik een kleine pup ben en toen liep ik overal en ik was niet van plan me dat af te laten pakken,” Zijn blik boorde zich stug in die van Odion. “Ik vind het prima dat jullie een stukje van dit gebied willen hebben, maar het is groot genoeg.” Nou klonk er bijna iets dreigends door in zijn stem. “Ik ben hier namelijk graag. Het is ook een super plek om je bot te begraven,” zijn blik gleed even naar het bot voor zijn voorpoten en daarna weer naar Odion. “Ik blijf dat doet,” vervolgde hij simpel.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Odion

Kater
Naam : Whatever. You're just jealous. || Posts : 637
RPG berichten : 58

Karakter profiel
Leeftijd: 4,5 years
Elite: Mauaji, we're taking 'em down! [Chief]
Partner: I'm simply the best

BerichtOnderwerp: Re: Where am I?   do maa 15, 2012 4:20 am

Het stond Odion wel aan hoe de bange berner sennen reageerde op zijn aanwezigheid. Ze leek niet tegen hem in te durven gaan. Mooi, één hond neer, nu de ander nog. Dit zou wat moeilijker gaan, aangezien de hond groter was, en een stuk volwassener leek. "Odion neem ik aan," begroette de reu luchtig. Hij gaf een knikje met zijn machtige kop, die de oranje kater maar al te graag wegwuifde. "De enige echte," antwoordde hij met een grom. "Met wie heb ik het ongenoegen?" De reu te vertellen over zijn tijd hier in Lost Animals, dat hij zich niet zomaar weg liet jagen, bla bla bla. Natuurlijk niet, niemand ging hier zomaar weg. En zeker geen bazige honden die dachten de wet uit te maken. Tss, mochten ze willen. "Ik vind het prima dat jullie een stukje van dit gebied willen hebben, maar het is groot genoeg," blafte de hond. Odion snoof arrogant. "En als ik dit elke keer zou toelaten, blijft er helemaal geen gebied meer over, niet?" snauwde hij dreigend. "Maar dat snapte jij allang al," vervolgde Odion op een iets lievere toon, deze keer gericht op het bibberende teefje.
Oh, en dan moest die reu het ook nog hebben over zijn bot, die hij hier 'altijd zou blijven begraven'. Odion zuchtte geïrriteerd. "Dat dacht ik al," sprak hij. "Maar als jullie dit gebied nu niet verlaten, ben ik bang dat ik jullie weg moet jagen; mét of zonder gevecht."

""

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Delailah

Teef

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Where am I?   vr maa 23, 2012 3:44 am

“Aangenaam Delailah,” zei Aiden toen. “Ja, dat wil makkelijk in dit bos,” vervolgde hij. “Ik ben opgegroeid in het opvangcentrum dus ik weet de weg hier wel,” Hij glimlachte opnieuw naar haar. “Was je op weg naar het opvangcentrum?” opvangcentrum? Een zucht verliet haar mond. Ze wilde niet bij mensen zijn, ze wilde vrij zijn, niet aan een touwtje gehouden worden... Een katten geur drong haar neus binnen, en al snel zag ze een rode kater. “Ook aangenaam,” zei hij toen. “Odion neem ik aan,” Hij knikte de kat even toe. Hij zuchtte nog eens toen hij zei dat dit zijn gebied was. “Weet je ik woon hier al vanaf dat ik een kleine pup ben en toen liep ik overal en ik was niet van plan me dat af te laten pakken,” Zijn blik boorde zich stug in die van Odion. “Ik vind het prima dat jullie een stukje van dit gebied willen hebben, maar het is groot genoeg.” Nou klonk er bijna iets dreigends door in zijn stem. “Ik ben hier namelijk graag. Het is ook een super plek om je bot te begraven,” zijn blik gleed even naar het bot voor zijn voorpoten en daarna weer naar Odion. “Ik blijf dat doet,” vervolgde hij simpel. Delailah keek Aiden verbaast aan. De vriendelijke hond veranderde. Het was duidelijk dat hij hier wilde blijven. Maar Odion wilde dat duidelijk niet. "En als ik dit elke keer zou toelaten, blijft er helemaal geen gebied meer over, niet?" snauwde Odion dreigend. "Maar dat snapte jij allang al," vervolgde Odion op een iets lievere toon, deze keer gericht op haar. Delailah wendde haar blik af. Niets zeggen, nam ze zich voor. "Dat dacht ik al," sprak hij. "Maar als jullie dit gebied nu niet verlaten, ben ik bang dat ik jullie weg moet jagen; mét of zonder gevecht." Delailah rukte haar kop naar de kat. Altijd maar vechten, waarom kon het niet anders?

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Where am I?   

Terug naar boven Go down

Where am I?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Ruigte :: Dichte woud-
Ga naar: